دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

یک و نیم میلیارد وب سایت در اینترنت ثبت شده است. این عدد بسیار قابل توجه میباشد و برای ما معلوم می کند که روزانه چقدر استفاده از اینترنت و سایت ها افزایش پیدا می کند؛ اما آیا همه این یک و نیم میلیارد سایت، فعال هستند؟ جالب است  بدانید که از 1 و نیم میلیارد سایت ثبت شده، فقط تعداد 200 میلیون از آن فعال میباشد. این عدد فقط شامل سایتهایی میشود که متوجه شده اند چگونه می توانند در گوگل و سایر موتورهای جستجو موفق باشند و از این طریق پول پارو کنند؛ به همین دلیل، طبق قوانین آن عمل کرده اند. در حالی که یک میلیارد و 250 میلیون سایت دیگر چارهای جز خاک خوردن در عمق اینترنت نداشتند. راه اندازی یک وب سایت، قدم اول برای کسب درآمد آن میباشد اما اگر میخواهید به سرنوشت یک میلیارد سایت دیگر دچار نشوید باید به سئو توجه مهمتر داشته باشید.

سئو مخفف (SEO) Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایت در این دو دهه اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است. اهمیت سئو را با با یک مثال توضیح میدهیم؛ شما میتوانید در بهترین جای تهران، در لوکس ترین ساختمان مدرن، با شیکترین دکوراسیون و زیباترین لباسها، یک بوتیک پوشاک تاسیس کنید. اما اگر مشتریان شما و برندتان را نشناسند یا رقبایتان سهم بازار را گرفته باشد، در این صورت میتوانید فروش بالا داشته باشید؟ با این حال داشتن این بوتیک مدرن و لوکس چه فایده ای برای شما دارد؟ در حالی که ممکن است بوتیکهای دیگری با شرایط پایینتر، درآمد بالاتری داشته باشند. طبق همین مثال، صرفاَ داشتن یک وب سایت عالی که به صورت حرفهای کدنویسی شده و طراحی چشمگیر دارد، کافی نیست چرا که به درآمد رساندن آن مهمتر میباشد و باید چنیدن برابر هزینه ای که پرداخت کرده اید را به شما برگرداند. و این موضوع به صورت100 در صد به سئو سایت بستگی دارد.  البته منظور من این نیست که کدنویسی اهمیتی ندارد! نه! منظورم این است که هر دو فاکتور زیرساخت و سئو سایت را در نظر داشته باشید ضمن اینکه زیرساخت بهینه، یکی از فاکتورهای مهم در سئو میباشد و در ادامه به مهمترین فاکتورهای سئو و آموزش سئو خواهیم پرداخت.

مزایای سئو:

  •  معتبرترین کسب و کارها را خواهان همکاری با شما میکند
  • با وجود سرمایه اولیه کم به کمک سئو به راه اندازی کسب و کار اقدام کنید.
  • سئو هزینه تبلیغات را به صفر میرساند.
  • سئو نسبت به تبلیغات سنتی، بازگشت سرمایه بیشتری دارد.
  • باعث افزایش ترافیک سایت میشود.
  • سئو میتواند کسب و کارهای نوپا را با کسب و کارهای بزرگ و معتبر، همپا کند.

 

سئو چیست؟

سئو شامل سه بخش می‌شود: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال.

در سئو داخلی تمرکز بر داخل سایت است، تولید محتوای جذاب، پیدا کردن کلمات کلیدی و ....

در سئو خارجی کاری می‌کنیم که سایت معروف شود و اعتبار آن بالا رود.

در سئو تکنیکال با مسائل فنی رو به رو هستیم و باید سرعت سایت را بهبود دهیم، رسپانسیو بودن را بررسی کنیم و ... .

آیا سئو را خودم می‌توانم انجام دهم؟

انجام سئو به تلاش شبانه روزی نیاز دارد چرا که رقبا نیز در حال سئو هستند و اگر می‌خواهید عقب نیفتید با تمام وقت زمان بگذارید. با این کار زمان و تمرکزی که باید صرف کسب و کار کنید از شما گرفته می‌شود. بهترین پیشنهاد این است که از یک مشاور سئو راهنمایی بگیرید. 

منبع: https://www.edocr.com/v/yje5xojp/seoinjaaseo/

 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی