دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوان هم بینی زیبایی داشت و هم مشکلات ساختاری آن را برطرف کرد، عمل رینوپلاستی ، بهترین انتخاب ممکن می باشد. برخلاف انواع دیگر جراحی بینی نظیر عمل بینی عروسکی، فانتزی و نمیه فانتزی که هدف تنها زیبا درآوردن دماغ است، رینوپلاستی برای بهبود ساختار بینی، کوچک کردن پره های بینی، برطرف کردن پهنی بیش از حد بینی و موارد این چنینی نیز استفاده می شود.

البته در اینجا باید به این نکته توجه کرد که، کوچک کردن پره های بینی باید توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. چراکه در صوری که فردی بی تجربه این کار را انجام دهد، ممکن است با کوچک کردن بیش از حد پره های بینی، مشکلات تنفسی جدی را برای شخص مراجعه کننده به وجود بیاورد.

تفاوت رینوپلاستی و عمل بینی چیست؟

از آنجایی که تصور عموم بر این است که رینوپلاستی و عمل بینی هم معنی می باشند، اما موارد استفاده هرکدام متفاوت است. به عنوان نمونه در عمل بینی، برطرف کردن شکستگی بینی، از بین بردن پلیپ، انحراف و موارد این چنینی انجام می شود.

اما همانطور که ذکر شد، در rhinoplasty موارد مانند، کم کردن عرض بینی، تغییر زاویه بینی لب و دماغ و مواردی که در بالا ذکر شد، صورت می پذیرد.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی، با داشتن بیشتر از 10 سال سابقه حرفه ای در انواع عمل های بینی، می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار زیباجویان قرار دهد.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

معیار شما برای انتخاب بهترین شرکت سئو سایت چیست؟ در سال‌های اخیر مبحث تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال در سطح جامعه به شدت مطرح شدند. این امر موجب شد تا موضوعاتی مانند تأسیس استارت-آپ‌های مختلف میان نسل نوظهور تجارت در کشور به شدت مورد توجه و علاقه قرار گیرد. در این میان سئو و پیدا کردن و ساخت بهترین شرکت سئو سایت به یکی از موضوعات پرطرفدار مبدل شد.

استعانت از مشاور سئو سایت برای بهتر نمودن روند‌ها و سیر انجام کارها بسیار رایج می‌باشد. از رایج‌ترین عباراتی که در توصیف خدمات مشاور سئو سایت گفته می‌شود، اشاره به تغییرات پیوسته و دائمی این صنعت و نیاز به روز شدن همیشگی برای بهتر کردن سطح فعالیت‌ها و کسب مزیت‌های رقابتی است. دلیلی هم که کسب و کارها علاقه مند به همکاری با  بهترین مشاور سئو سایت هستند نیز، همین امر است.

خدمات شرکت سئو سایت 

برای تشریح این امر به بسیاری افراد باید ابتدا مفهوم سئو را برای ایشان شرح داد. زیرا حتی امروزه هم بسیاری از افرادی که در حوزه‌ی تجارت غیرالکترونیک حائز تجربه و روزومه‌ی قابل توجهی هستند نیز، درباره‌ی مفهوم و اهمیت سئو و انتخاب مناسب‌ترین شرکت سئو سایت دچار ابهام و تردید هستند.

بهترین شرکت سئو سایت

اجازه بدهید از آمار کمک بگیریم. برای کسب این اطلاعات از ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس، کد گذاری‌های رهگیری کننده‌ی جاوا-اسکریپت در وبسایت‌ها و بسیاری از دیگر امکانات نرم‌افزاری سود جسته شده است. گفته شده است که حدود 90 درصد کاربران تنها از صفحات ظاهر شده در صفحه‌ی اول لیست نتایج جستجوی گوگل بازدید می‌کنند که در این میان بیشترین سهم متعلق به 3 نتیجه‌ی اول است.

 بیشترین ترافیک نیز واضحا مختص نتیجه‌ی نخست بوده که حدود 30 درصد کل را شامل می‌گردد. اگر فرض کنیم که نیمی از ترافیک هر سایت متعلق به ورود کاربران از لینک‌های نتایج ارگانیک جستجو است، بنابراین اثر کسب این رتبه در ترافیک کلی –و متعاقب آن، افزایش فرصت‌های تجاری و مارکتینگ برای برند و کسب و کار- چشم‌پوشی‌ناپذیر خواهد بود. این را می‌توان به عنوان چکیده‌ی رسالت یک شرکت سئو سایت بازشناخت.

از این نکته می‌توان به خوبی به اهمیت انتخاب درست شرکت سئو سایت برای برون‌سپاری پروژه‌ی پشتیبانی از وب سایت (و ناگزیر، پشتیبانی از جایگاه برند) در فضای مجازی پی برد. یک شرکت سئو سایت قدرتمند خواهد توانست تا با ترفیع رتبه‌ی سایت شما در لیست نتایج جستجوی گوگل تا حد بسیار زیادی به افزایش درآمد شما یاری برساند.

بدیهی است نخستین افق دورنمایی که از نتیجه و آینده‌ی همکاری شما با یک شرکت سئو سایت در برابرتان قرار می‌گیرد، از رزومه و پروژه‌های پیشینی که در اختیار آن بوده منتج می‌گردد.

خدمات مشاور سئو سایت چیست

سئو مخففی از سه کلمه انگلیسی است. معنی تحت الفظی آن بهینه‌سازی موتور جستجو ترجمه شده است. اگر بخواهیم به سادگی سئو را تعریف کنیم باید این طور بیان شود. «کارهایی که داخل و بیرون وب سایت انجام می‌دهیم تا سایت شما در لیست نتایج جستجوی کلمه های مربوط، زودتر و بالاتر از بقیه دیده شود».

در معنای عمیق‌تری به جنبه‌های تکمیلی نیز توجه داریم. مثلا این که کسانی به سایت شما بیایند که مخاطب و مشتری بالقوه کسب وکار هستند. یا کاری کنیم که آنان بیشتر خرید کنند. و یا ارتباط خود و دوستانشان با شما را در طولانی حفظ کنند.

شرکت مشاور سئو سایت

نکاتی پایانی بر خدمات شرکت مشاور سئو سایت

دیگر مسأله‌ی مهم برای مشاور سئو سایت ناظر بر  بهینه‌سازی محتوا و ساختار وب‌سایت شما است. این موضوع بخشی معطوف به محتوا و بخشی دیگر منعکس‌کنند‌ه‌ی وجوه فنی و تکنیکال در بخش فرانت‌اند و یوزر اکسپرینس است. گوگل خود اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مشاور سئو سایت برای متخصصین بهینه‌سازی موتورهای جستجو است.

این کمپانی طی سال‌ها و با انتشار اطلاعیه‌هایی معیارهای مطلوب خود و الگوریتم‌های مورد استفاده‌ی خود برای تشخیص محتوای مفید و با کیفیت را اعلام کرده است. این اطلاعیه‌ها برای هر مشاور سئو سایت بسیار باارزش است.  اگر بخواهم به طور خلاصه به شما بگویم، گوگل از ادمین‌ها و وب‌مستران می‌خواهد که محتوای خود را برای انسان و نه ماشین بهینه کنند. 

 

  • ramin alavi