دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

درب شیشه ای اتوماتیک بهترین انتخاب برای زیبایی ظاهر ساختمان و حفظ امنیت ساختمان شما می باشد که می توانید با توجه به بودجه، سلیقه و ابعاد خود آن را سفارش دهید.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب ها قسمت اصلی ساختمان را تشکیل می‌ دهند. از طرفی درب ها باید دارای زیبایی هم باشند چون اولین قسمتی که در معرض دید است همان درب ساختمان است. از طرفی درب ها باید امنیت ساختمان را فراهم کنند چون مال و جان و ناموس افراد اولین فاکتوری است که باید به آن توجه کرد.

انواع درب شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک منحنی

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک دوار

درب اتوماتیک تلسکوپی

موارد استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک

  • زمانی که با محدودیت فضا مواجه باشیم و بخواهیم از فضا به صورت حداکثری استفاده کنیم و نمی خواهیم هیچ فضایی را برای باز و بسته کردن درب هدر ندهیم.
  • برای فضاهایی که دهنه کمی دارد باید از درب اتوماتیک استفاده شود.

قفل درب شیشه ای اتوماتیک

استفاده از قفل‌های الکترونیکی و اتوماتیک در اماکن تجاری و مسکونی از مزایای بی شماری برخوردار است. این قفل ها این امکان را به شما می دهند که بدون داشتن کلید رفت و آمد آسانی داشته باشید و ساختمان شما همچنان امن بماند. این قفل ها را می توان از راه دور هم کنترل کرد. این کنترل از طریق برنامه های هوشمند و ابزارهای خاص برای شما امکان ردیابی و نظارت را بوجود می آورد.

ایمنی این قفل ها به میزان دارایی افراد و نوع نیازهای آن‌ها بستگی دارد. این قفل ها در بازار انواع مختلفی دارند که شما با توجه به بودجه خود می توانی یکی از آن ها را برای درب شیشه ای اتوماتیک خود انتخاب کنید اما توجه داشته باشید همه قفل ها امکان ایمن سازی درب شما را ندارند.

اگر شما با فناوری های جدید ارتباط خوبی ندارید یا انسان فراموشکاری هستید، قفل خودکار برای شما اصلا گزنه مناسبی نیست و پیشنهاد می شود از خرید آن خودداری کنید.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

اگر قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک را دارید باید بدانید این درب ها اصلا قیمت ثابتی ندارند. این درب ها از اجزای خاصی تشکیل شده که هر کدام مبلغ مشخصی را دارند و شما هنگامی که می خواهید این درب را سفارش دهید باید هزینه یک پکیج را پرداخت کنید نه هزینه درب؛ در این صورت باید توجه کنید بهترین جنس را خریداری کنید. بیشترین نوسان قیمت در قیمت نهایی درب مربوط به موتور و برد دستگاه است.

 

  • ۰۱/۱۲/۰۹
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی