دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوان هم بینی زیبایی داشت و هم مشکلات ساختاری آن را برطرف کرد، عمل رینوپلاستی ، بهترین انتخاب ممکن می باشد. برخلاف انواع دیگر جراحی بینی نظیر عمل بینی عروسکی، فانتزی و نمیه فانتزی که هدف تنها زیبا درآوردن دماغ است، رینوپلاستی برای بهبود ساختار بینی، کوچک کردن پره های بینی، برطرف کردن پهنی بیش از حد بینی و موارد این چنینی نیز استفاده می شود.

البته در اینجا باید به این نکته توجه کرد که، کوچک کردن پره های بینی باید توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. چراکه در صوری که فردی بی تجربه این کار را انجام دهد، ممکن است با کوچک کردن بیش از حد پره های بینی، مشکلات تنفسی جدی را برای شخص مراجعه کننده به وجود بیاورد.

تفاوت رینوپلاستی و عمل بینی چیست؟

از آنجایی که تصور عموم بر این است که رینوپلاستی و عمل بینی هم معنی می باشند، اما موارد استفاده هرکدام متفاوت است. به عنوان نمونه در عمل بینی، برطرف کردن شکستگی بینی، از بین بردن پلیپ، انحراف و موارد این چنینی انجام می شود.

اما همانطور که ذکر شد، در rhinoplasty موارد مانند، کم کردن عرض بینی، تغییر زاویه بینی لب و دماغ و مواردی که در بالا ذکر شد، صورت می پذیرد.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی، با داشتن بیشتر از 10 سال سابقه حرفه ای در انواع عمل های بینی، می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار زیباجویان قرار دهد.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • ramin alavi

رینوپلاستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی