دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

فرض کنید شما بهترین بوتیک با بهترین اجناس را در بهترین مکان دارید اما بوتیک کوچک‌تر دیگری در مکان معمولی که اجناسش هم به مرغوبیت اجناس شما نیست، مشتری بیشتری دارد. در این شرایط آیا بوتیک شیک در بالاشهر به تنهایی درآمدزاست؟ جواب مشخص است که خیر! چرا که برای جذب مشتری باید برند شما شناخته شود  و بازاریابی شما قدرتمندتر باشد تا سود حاصل شده هزینه‌های جانبی را جبران کند.

همین شرایط برای سایت ها هم برقرار است. امکان دارد سایتی بسیار حرفه ای و بهینه شده کدنویسی شده باشد و طراحی کاربری فوق العاده داشته باشد اما اگر در صفحه اول نتایج گوگل نباشد، به تعداد بسیار کم در حد انگشتان دست و پا، بازدید کننده خواهد داشت بنابراین مشتری زیادی جذب نمی‌کند و درآمدی به دست نمی‌آورد.

سئو سایت

تنها راه معروف شدن سایت و افزایش بازدید کننده، سئو سایت می‌باشد. سئو مجموعه‌ای از قوانین و روش‌هایی است که توسط خود گوگل تعیین شده است. گوگل با توجه به معیار سئو، عملکرد سایت‌ها را می‌سنجد و هر کدام که مطیع‌تر (حرف گوش کن تر) باشد را بیشتر دوست خواهد داشت و بیشتر به کاربران پیشنهاد می‌دهد. رتبه بالا، جایگاه بالا و درآمد بالا، نتیجه سئو سایت است.

این موضوع به صورت 100 در صد به سئو سایت بستگی دارد.  البته منظور من این نیست که کدنویسی اهمیتی ندارد! نه! منظورم این است که هر دو فاکتور زیرساخت و سئو سایت را در نظر داشته باشید ضمن اینکه زیرساخت بهینه، یکی از فاکتورهای مهم در سئو می‌باشد و در ادامه به مهمترین فاکتورهای سئو و آموزش سئو خواهیم پرداخت.

 

سئو یا SEO کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و در دهه اخیر به شدت مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است چرا که دیگر امروزه همه می دانیم گوگل چه نقش در زندگی مردم دارد و حتی خواب و خوراک مردم را در برگرفته است. آمارها نشان می دهد که در هر ثانیه 63 هزار جستجو در گوگل انجام می شود. آیا بازاری سراغ دارید که در هر ثانیه 63 هزار نفر به آن سر بزند؟ 

سئو سایت

اهمیت سئو

علت اینکه سایتی مانند دیجی کالا تقریبا در خرید همه چیز در رتبه اول چیست؟ بعضی از افراد فکر می کنند سایت هایی که رتبه اول هستند به خاطر خوش شانسی به این جایگاه رسیده اند اما به هیچ وجه این طور نیست. پشت صحنه سایتی که در یک کلمه کلیدی در رتبه اول یا دوم یا حتی سوم است صدها کار انجام می شود.

امروزه کاربران به خرید از فروشگاه های آنلاین بیشتر مایل هستند و هر روز برندهای متفاوتی ایجاد می شود؛ اما بین این همه برند، کدام موفق می شود؟ راز این موفقیت چیست؟

کلید اصلی موفقیت و رسیدن به صفحه اول نتایج، سئو سایت است. وقتی تکنیک های سئو داخلی، تکنیکال،خارجی و آنالیز سایت رقبا را به درستی و به صورت مداوم در سایتمان پیاده سازی کنیم می بینیم که بعد از مدتی نتیجه زحماتمان را خواهیم گرفت. 

سئو سایت

خودتان را جای کاربر بگذارید. وقتی کاربر، عبارتی مانند خرید موبایل را در گوگل جستجو می کند معمولا به سه یا چهار سایت اول سر میزند چون دیگر حال و حوصله ندارد به لینک های دیگر مراجعه کند.چقدر احتمال دارد که کاربر به صفحه سوم یا چهارم مراجعه کند؟ قطعا احتمالش بسیار کم است؛ به همین دلیل است که همه سایت ها برای سه رتبه اول باهم می جنگند. هرچقدر رتبه شما در صفحه نتایج بهتر باشد، افراد بیشتری وارد سایت شما می شوند  و در صورت تمایل از شما خرید می کنند و در نتیجه پول و سود بیشتر نصیب شما می شود.

 

منبع:   

https://www.docdroid.net/7ZVPzYn/syo-sayt-nrdban-mofkyt-shma-dr-ayntrnt-ast-pdf#page=2

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • ramin alavi

نظرات (۱)

برای زدن سایت در حوزه خرید اکسیژن مایع بیمارستانی ، از مطلب های خوبتون برای سئو و طراحی سایت استفاده کردم.

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی