1. بازاریابی محتوا
قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای بهینه سازی سایت بپردازیم ، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم در ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان سایت به سازمان شما کمک می کند. از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما می توان بر معنای SEO حتی بیشتر تأکید کرد.
هرچه محتوای محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتری در سایت خود داشته باشید ، به احتمال زیاد موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند.
به همین ترتیب ، هرچه محتوای جذاب و م moreثرتری در سایت خود داشته باشید ، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مقداری زمان با کیفیت را در وب سایت شما سپری کنند و حتی ممکن است خریدی انجام دهند ، بیشتر است.
راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت انسانی شما بهینه شده است ، ایجاد انواع مختلفی از مطالب است که به خوبی نوشته شده و در موضوعاتی هستند که بیشترین توجه را به مخاطبان شما دارند.
در اینجا فقط چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود پیشنهادات محتوای خود و در نتیجه ، رتبه بندی موتور جستجو بر روی آنها تمرکز کنید:
پست ها و مقالات وبلاگ
محتوای شبکه های اجتماعی
کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
راهنماها و آموزشهای لازم
فیلم ها و ضبط های صوتی
اینفوگرافیک یا سایر مطالب بصری
نکته مهم دیگری که باید هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید ، کلمات کلیدی و عبارات SEO است. اینها کلمات و عبارات مرتبطی هستند که ممکن است کاربر موتور جستجو هنگام جستجوی پاسخ س toالات خود یا محصولات و خدمات مرتبط ، آنها را تایپ کند.
وقتی محتوا را در اطراف این کلمات کلیدی و عبارات ایجاد می کنید ، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش می دهید.
عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد ، میزان تازه بودن مطالب شماست. Freshness اساساً به این معنی است که سازمان شما هر چند وقت یکبار محتوای جدیدی را به سایت شما ارسال می کند.
با این حال ، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه تازه نگه داشتن مطالب شما نیست. همچنین می توانید با به روزرسانی پست ها ، بازنویسی مجدد آنها برای تأثیرگذاری بیشتر آنها ، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید به مرور مطالب خود را تازه کنید.
گرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد ، اما در پایان بیش از بازدهی خواهد داشت. موتورهای جستجو عاشق محتوای عالی هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند داشته باشد به محتوای با کیفیت نیاز دارند.
کار خود را با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد موارد زیر در شبکه های اجتماعی تلاش کنید. به محض داشتن گروهی از طرفداران و پیروان وفادار ، سازمان شما می تواند در ایجاد انواع مختلف رسانه برای جذب و جذب سرنخ های جدید تلاش کند.
- ۹۹/۱۱/۱۵