دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید تتر چیست؟

 

 تتر چیست؟ Tether USDT یک ارز دییجیتال می باشد که قیمت آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند مانند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

 

 تتر پول نقد را به ارز دیجیتال تبدیل می کند تا ارزش سکه را به قیمت ارزهای ملی مانند دلار آمریکا، یورو و ین متصل کند. کاربرد اصلی تتر این است که به فضای ارز دیجیتال ناپایدار، ثبات می بخشد و به صرافی هایی که نمی توانند با دلار و بانک ها معامله کنند راه حل ارائه می دهند (به عنوان مثال در Bitfinex که بعضا بحث برانگیز است اما پیشرو است).

 

سکه هایی که به منظور این هدف استفاده می شوند را، سکه های ثابت یا stable coins می نامند. تتر محبوب ترین سکه پایدار است و حتی به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های محبوب مورد معامله قرار می گیرد.

 

ارز تتر را می توان در صرافی های معروف برای معامله ارزهای دیجیتال که شاملBinanace ، CoinSpot ، BitFinex و Kraken هستند، معامله کرد.

Tether در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط Tether Ltd، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است، به تتر تغییر نام داد و تجارت خود را در فوریه 2015 آغاز کرد.

راحت ترین راه برای خرید تتر چیست؟

 

از آنجایی که بازار ارز دیجیتال یک بازار جدید ونو ظهور است ،در حقیقت سرمایه گذاری در آن دارای ریسک بالایی است ، به همین دلیل ما به تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند توصیه می کنیم حتما باید قبل از هر اقدامی به طور دقیق و کامل دربارهی انواع ارزهای دیجیتال و همچنین راجع به بازارهای دیجیتال و بهترین و معتبرترین کارگزاران ارزهای دیجیتال و نحوهی معامله ی ومبادله و قیمت انواع ارزهای دیجیتال تحقیق و بررسی و مطالعه زیادی کنند.

در تترلند امکان خرید تتر را برای همه ی کاربران در سطح های مختلف فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید فرایند خرید و فروش tether را انجام دهند.

به منظور تجربه سودآوری بیشتر در خرید و فروش تتر توصیه می‌کنیم که همواره به اندازه توان مالی خود به سرمایه گذاری بپردازید و چرخه‌های بازار ارز دیجیتال را با نگاهی دقیق مورد بررسی و آنالیز کنید.

حال متوجه شدید که خرید تتر از صرافی های دیجیتال معتبری مانند تترلند بسیار امن است. پس با خیالی راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

 

  • ۰۰/۰۲/۱۸
  • ramin alavi

تتر

تتر چیست

تترلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی