دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

با افزایش سن خاصیت ارتجاعی و ارتجاعی پوست کاشته می شود که می تواند ناشی از مقاومت نیروی گرانش باشد که در نهایت منجر به تشکیل پوست اضافی در پلک های بالا و پایین می شود. چین و چروک و کیسه ظاهر می شود. در پلک بالایی شاهد چین‌خوردگی‌های پوستی به‌صورتی بود که روی مژه‌ها می‌افتد و بینایی را مختل می‌کرد. جراحی پلک یکی از عمل های زیبایی است که جهت بهبود وضعیت پلک و بینایی افراد انجام می شود.

جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که برای اصلاح افتادگی یا افتادگی پلک انجام می شود و جراح چربی، ماهیچه یا پوست اضافی را برمی دارد. با افزایش سن، چربی اضافی در بالا و زیر پلک ها جمع می شود و باعث افتادگی ابروها، پف زیر چشم و افتادگی پلک فوقانی می شود. افتادگی شدید پوست بینایی محیطی، به ویژه میدان دید خارجی و فوقانی را مختل می کند. در جراحی پلک این مشکلات برطرف شده و چشم ها جوان تر، هوشیارتر و شاداب تر می شوند. جراحی پف پلک رایج ترین نوع جراحی پلک است.

جراحی پلک در برخی موارد جنبه درمانی دارد و برای بهبود بینایی، سلامت و راحتی چشم ضروری است، البته برخی از بیماران برای زیبایی بیشتر صورت و چشم ها ترجیح می دهند بلفاروپلاستی را انجام دهند تا علائم پیری به حداقل برسد. اکثر متقاضیان جراحی پلک بین 35 تا 64 سال سن دارند.

بهترین افراد برای انجام جراحی پلک چه کسانی هستند؟

به طور قطعی نمی توان گفت که چه کسانی کاندید جراحی پلک هستند؛ اگر پوست اطراف چشم شما متورم و افتاده است، قبل از جراحی مطمئن شوید که حساسیت ندارید، زیرا در صورت داشتن حساسیت، جراحی پلک توصیه نمی شود.

مانند هر جراحی دیگری، جراحی پلک نیز می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی شما داشته باشد. پس از اتمام جلسات جوانسازی صورت، ممکن است پوست پلک شما دوباره افتاده و نیاز به عمل دیگری داشته باشد.

اگر شرایط عمومی سلامت شما رضایت بخش باشد و پس از جراحی به خوبی از دستورات پزشک پیروی کنید، نتایج جراحی پلک تا 15 سال ماندگار خواهد بود.

جراحی پلک افتاده

مزایای جراحی پلک چیست؟

جراحی زیبایی پلک عیوبی را که ممکن است قبلا برای فرد بسیار آزاردهنده بوده را برطرف می کند. به طور کلی، جراحی زیبایی پلک دارای مزایایی است که شامل موارد زیر است:

  • رفع پف یا شلی پوست

  • رفع چین و چروک پلک پایین

  • افتادگی پلک پایین

  • رفع تورم زیر چشم

  • رفع افتادگی پلک که باعث اختلال بینایی می شود.

  • بدون آرایش ظاهری شاداب داشته باشید

  • بالا رفتن اعتماد به نفس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی