دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

آجر سوراخ یکی از آجرهایی است که در دیوارکشی و تیغه کشی در ساختمان از آن خیلی زیاد استفاده می‌شود و به همین دلیل بحث قیمت آجر سوراخ بسیار با اهمیت شده است. این آجر با توجه به ظاهر و جنس موادی که در آن استفاده شده، بسیاری از نیاز سازنده‌ها برای دیوار چینی و استفاده در نمای ساختمان را برطرف نموده است. یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین این آجر سوراخ به آجر ده سوراخ معروف است. در ادامه این مطلب در مورد عوامل موثر در قیمت آجر سوراخ مطالبی را به اختصار توضیح می‌دهیم.

عوامل موثر در قیمت آجر سوراخ

با توجه به کاربرد آجر سوراخ، قیمت آن نیز بحث مهمی برای سازنده‌ها و خریداران این محصول می‌باشد. قیمت این محصول بنا به تفکیک رنگ و ابعاد و نوع بسته بندی آن توسط تولید کننده و فروشنده تعیین می‌شود. عامل دیگری که در قیمت گذاری این محصول تاثیر دارد، نوع موادی که در ساخت این آجر استفاده شده است که به آن در بازار آجر درجه یک و درجه دو معرفی می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد، عواملی در قیمت آجر سوراخ موثر است که باید با توجه به نیاز هر مشتری، آنچه که جوابگوی نیازش است را انتخاب کند.

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • ramin alavi

قیمت آجر سوراخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی