دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

با توجه به نوسانات قیمت دلار در بازار، قیمت گوشی های موبایل روز به روز در حال افزایش است. این امر باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند اقدام به خرید گوشی موبایل مورد علاقه خود کنند. در این نوشته ما قصد داریم شما را در خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت راهنمایی کنیم؛ پس اگر قصد تعویض و خرید گوشی موبایل را دارید این مقاله را از دست ندهید.

خرید گوشی موبایل

راهنما خرید گوشی موبایل بر اساس قیمت

تلفن های همراه عرضه شده توسط شرکت های معتبر تولید کننده مثل سامسونگ، اپل، شیائومی، نوکیا، هواوی و غیره، گوشی های موبایل زیادی در بازه قیمتی های مختلفی هر ساله تولید می کنند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را فراهم کنند. قیمت خرید گوشی موبایل در ایران از 2 میلیون تومان شروع و تا حدود 55 میلیون تومان است.

شما باید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، اقدام به خرید بهترین گوشی موبایل با توجه به نیاز کاربریتان کنیدو به عنوان مثال اگر مسئله شارژدهی و باطری برای شما اهمیت زیادی دارد، بهترین گزینه خرید گوشی موبایل در بازه 2 تا 12 میلیون، خرید گوشی های سری M شرکت سامسونگ است. سری M  گوشی های سامسونگ به باطری های قدرتمند معروف است.

در خصوص گوشی های آیفون باید بگوییم که قیمت گوشی های ساخته شده توسط شرکت اپل تقریبا از 17 میلیون تومان شروع و تا 55 میلیون تومان است.

سیستم عامل گوشی های موبایل

  • سیستم عامل یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید گوشی موبایل به آن توجه کنید. سرعت کار، راحتی کاربر و سلیقه کاربر از جمله مهمترین مواردی است که در انتخاب سیستم عامل تاثیرگذار است. اکثر گوشی های موبایل عرضه شده در جهان دارای 3 سیستم عامل زیر هستند.
  • iOS: این سیستم عامل مخصوص گوشی های ساخته شده توسط کمپانی اپل است. 
  • اندروید: اکثر گوشی های سامسونگ، هواوی، شیائومی و اکثر گوشی های سامسونگ از این سیستم عامل استفاده می کنند.
  • Windows Phone:  این سیستم عامل مخصوص گوشی های ساخته شده توسط شرکت ماکروسافت است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی