دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به این که تبلیغات یک محصول و شیوه تبلیغ محصول یکی از مهم ترین عوامل فروش برای یک بیزینس یا شغل می باشد، بهترین قدم یا اولین گام چاپ کاتالوگ می باشد. کاتالوگ ها انواع مختلفی را دارا می باشند که اعم از چاپ کاتالوگ افست و چاپ کاتالوگ دیجیتال می باشد.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یا بروشور نوعی دفترچه ای بوده است که محصولات یا خدماتی که یک بیزینس آن را می خواهد ارائه دهد در آن به نمایش گذاشته می شود و محتوایی مبنی بر توضیحات، مشخصات و قیمت و غیره در زیر آن درج می شود تا هنگام ارائه به مشتری به راحتی توانایی خواندن توضیحات محصول یا خدمات را داشته باشد.

چاپ کاتالوگ افست

چاپ کاتالوگ افست به گونه ای است که شما با تیراژ بالا سفارش داده باشید. استفاده از روش افست برای تعداد های بسیار بالا بوده زیرا سرعت عمل و هزینه کمتر را در بر می گیرد.

چاپ کاتالوگ دیجیتال

چاپ کاتالوگ دیجیتال از لحاظ کیفیت و به نقش کشیدن رنگ ها بسیار کیفیت بالا تری را نسبت به چاپ افست دارا می باشد. استفاده از چاپ دیجیتال اغلب برای تعداد های بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا با توجه به کیفیت بالایی که دارا می باشد هزینه بیشتری را به همراه خود دارد.

خصوصیات مهم بهترین چاپخانه ایران

یکی از بهترین خصوصیاتی که بایستی بزرگترین چاپخانه ایران دارا باشد، چاپ کاتالوگ ارزان بوده تا تمامی مشاغل توانایی چاپ کاتالوگ را داشته باشند. ارزان بوده و قیمت به صرفه یکی از ویژگی هایی بوده که تمامی افراد به دنبال آن می باشند.

از سری خصوصیاتی که می توان به اشاره کرد طراحی حرفه ای و بروز می باشد. هرچه محتوای و تصاویر به کار رفته در کاتالوگ حرفه ای و طراحی زیبا را داشته باشد موجب جذب شدن مشتری می باشد.

جمع بندی

با توجه به رقابتی که در فروش محصولات وجود دارد شما بایستی با تحلیل کردن رقبای خود به تبلیغات منحصر به فرد خود در مورد محصولات یا خدمات قابل ارائه خود اقدام کرده و استفاده از بروشور یا کاتالوگ یکی از گام های اول برای تبلیغات بیزینس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اندیشه برتر مراجعه کنید.

 

  • ۰۱/۱۰/۱۹
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی