دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

 

 

با توجه به اینکه بسیاری از صاحبان اماکن مسکونی و تجاری به افزایش امنیت توجه می کنند، درب کرکره ای پارکینگ یکی از مهمترین تجهیزات در این مورد به شمار می آید. در گذشته از درب کرکره ای پارکینگ سنتی استفاده می شد اما امروزه فقط از درب کرکره ای پارکینگ برقی استفاده می شود. علاوه بر اینکه زیبایی بیشتری دارد، امنیت بالایی را ارائه می دهد.

مزایای استفاده از کرکره برقی پارکینگ

برای اینکه با اطمینان بیشتری کرکره برقی پارکینگ را خریداری کنید، چند مورد از مزایای این وسیله برای شما ارائه می دهیم. یکی از مهمترین نکته که امروزه در تمام مکان های تجاری مسکونی و اداری از کرکره برقی استفاده می کنند، سهولت در استفاده از آن است. برخلاف آن چیزی که بسیاری تصور می کنند، ساخت و اجرای آن پروسه دشواری نیست. در طراحی های جدید درب کرکره ای پارکینگ ، رنگبندی متفاوتی وجود دارد. با وجود این مدل درب های پارکینگ، امکان ورود افراد مزاحم، سارق در نبود ساکنان وجود ندارد. در بسیاری از کارخانه ها ، فروشگاه ها و املاک تجاری از این مدل کرکره های برقی استفاده می کنند.

عوامل موثر بر قیمت درب کرکره ای پارکینگ

اینکه قیمت مشخصی از کرکره های پارکینگ در سایت ها وجود ندارد، به بسیاری از عوامل بستگی دارد. در واقع قیمت این دسته از محصولات به نوع موتور، متریال ساخت، وزن و ابعاد آن بستگی دارد. موتور درب کرکره ای پارکینگ به دسته های گوناگونی مانند موتور ساید و موتور توبولار تقسیم می شوند. موتور توبولار معمولا کرکره های برقی سبک استفاده می شود و اینکه هنگام قطعی برق باید از خلاص کن دستی استفاده کنید. نکته دیگری در مورد این نوع موتور، کاربرد آن برای درب های سنگین صنعتی است.

نحوه خرید درب کرکره ای پارکینگ

همانطور که در بالا گفته شد، با کمی اطلاعات می توانید در مورد هر کدام از انواع کرکره های برقی اطلاعات کافی را بدست آورید. با رشد روز افزون مجموعه های فروشگاهی آنلاین که به صورت آنلاین به ارائه کالا و خدمات می پردازند، سهولت در خرید محصولات افزایش یافته است. با انتخاب یک فروشگاه آنلاین معتبر با سابقه کاری بالا می توانید با اطمینان کالای خود را انتخاب کنید. برای انتخاب یک مرکز یا مجموعه معتبر، بررسی نمونه کارهای راه اندازی شده وهمچنین استعلام از مجوزها می تواند یک راه برای انتخاب و خرید باشد. پیش از اینکه برای خرید اقدام کنید، از مشاوره های تخصصی فروش استفاده کنید که ابعاد و وزن مناسب برای شما را بررسی کنند و در انتخاب کالای مناسب کمک کننده باشد.

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • ramin alavi

نظرات (۱)

  • خرید دتکتور گازی با قیمت مناسب
  • سلام و احترام ممنونم از اینکه دانش خودتون رو با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک گذاشتید. موفق باشید. خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی