دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

 

چشم و نواحی اطراف آن روی صورت نقش زیادی در جذابیت چهره افراد ایجاد می کند. بنابراین مهم است که در انتخاب دکتر خود اهمال نکرده و حتما انجام این کار را به فوق تخصص جراحی پلک در تهران بسپارید. چرا که فوق تخصص پلک به صورت دقیق از آناتومی این ناحیه آگاه بوده و به درستی به جراحی پلک میپردازد. فوق تخصص جراحی پلک در تهران به بیماری ها و جراحی مشکلات پلک، تومورها، بازسازی پلک ها و همچنین حدقه چشم و مجاری اشکی میپردازد. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی هایی که یک فوق تخصص جراحی پلک در تهران باید داشته باشد میپردازیم.

جراحی پلک

توصیه های فوق تخصص جراحی پلک در تهران

فوق تخصص جراح پلک در تهران قبل از انجام عمل جراحی توصیه های زیادی باید انجام دهد که از جمله آن توصیه ها عبارت است از:

  • 7 ساعت قبل از عمل باید از خوراکی هایی مثل غذاهای چرب و پرحجم و همچنین مایعات پرهیز کنید.
  • از یک هفته قبل از استعمال دخانیات خودداری نمایید.
  • فوق تخصص جراح پلک قبل از عمل باید به بررسی آلرژی، عادت به سیگار و... بپردازد.
  • اگر سابقه بیماری قلبی عروقی دارید حتما قبل از جراحی پلک باید با پزشک قلب خود مشورت کنید.
  • در روز عمل و تا 10 روز بعد از آرایش چشم و صورت خود بپرهیزید.
  • اگر داروهای ضدالتهاب و غیر استروئیدی مثل ولتارول و ایبوپروفن مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع داده و مصرف آنهارا با مشورت پزشک قطع نمایید.

اهمیت انجام جراحی پلک توسط فوق تخصص جراحی

جراحی پلک کاری بسیار تخصصی بوده و باید توسط فوق تخصص جراحی پلک در تهران عمل شود. از جمله دلایلی که یک فرد تصمیم به انجام عمل پلک میگیرد دلایلی است مثل برطرف کردن ظاهر خسته چشم ها و صورت، سنگینی پلک ها و متورم شدن کیسه های زیر چشم، نامتقارن بودن پلک ها، از بین بردن اختلال بینایی و بهبود بینایی و... . از طرفی چشم ها از دو جنبه سلامتی و زیبایی دارای اهمیت زیادی بوده عضوی حساس و حیاتی به شمار می رود از همین رو انتخاب جراح معالج از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید نسبت به انتخاب جراح خود بی اهمیت باشید. چرا که اگر جراحی پلک توسط فوق تخصص جراحی پلک در تهران انجام نشود میتواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. ممکن است علاوه بر این که سلامتی و بینایی چشم ها را به خطر می اندازد تهدیدی برای زیبایی چشم ها هم باشد. امروزه شمار جراحانی که در زمینه اعمال جراحی زیبایی فعالیت می کنند رو به افزایش است. متاسفانه در این میان ، چه بسا افراد غیر متخصصی وجود دارند که نه تنها نتایج مطلوبی از انجام جراحی پلک رقم نخواهند زد ؛ بلکه منجر به افزایش احتمال بروز عوارض جبران ناپذیری نیز برای متقاضیان این عمل جراحی می شوند.

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی