دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

سئو انگلیسی 

با داشتن یک سایت دو زبانه که یکی فارسی و دیگری انگلیسی است، می‌توانید برند خود را جهانی کنید. موتورهای جستجوگر در تمامی سایت‌های دنیا را جستجو می‌کنند و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و به کاربر پیشنهاد می‌دهند. البته این نتایج باید مطابق با زبان کاربر باشد. به عنوان مثال اگر کاربری که زبان اولش فرانسوی است در کشوری مانند فرانسه، چیزی سرچ کند، نتایجی که به او نشان داده می‌شود به زبان فرانسوی خواهند بود. این نکته برای هر زبانی برقرار است، مخصوصاٌ زبان انگلیسی. اگر می خواهید محتواهای انگلیسی در سایت خود بگذارید و جهای شوید، برای این کار باید سایت چند زبانه داشته باشید و سایت خود را برای زبان انگلیسی سئو کنید. به این کار می‌گویند سئو انگلیسی. این روش سئو به تازگی رواج یافته است و شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که جهانی شدن را هم تجربه می‌کنند. 

سئو انگلیسی

 

مزایای سئو انگلیسی

سئو انگلیسی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. از آن جایی که می‌دانید رضایت کاربران برای گوگل بسیار مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر انگلیسی زبان، سایت انگلیسی پیشنهاد می‌دهد نه فارسی یا فرانسوی. همینطور برای کاربران فارسی. سئو انگلیسی بسیار مفید است چون انگلیسی یک زبان بین المللی است و اکثر کشورهای دنیا با آن آشنایی دارند. 

 

برای پیاده سازی سئو انگلیسی، کافیست همان کارهایی که در زبان فارسی انجام می‌دهید را به زبان انگلیسی تکرار کنید. یعنی خدمات سئو سایت در زبان فارسی با خدمات سئو سایت در زبان انگلیسی، یکسان است فقط کلمات کلیدی که افراد انگلیسی زبان جستجو می کنند را باید پیدا کنید.. حتماً از افراد متخصص در این زمینه مشاوره سئو بگیرید.

مزایای سئو انگلیسی

 


 

سئو عربی چیست؟

سئو عربی به مجموعه  روش هایی می گویند که برای بهینه سازی سایت هایی که زبان اصلی آنها عربی است انجام می شوند. گوگل هر روز پیشرفت می کند؛ این مسئله را به راحتی می توان از نزدیک شدن زبان سرچ گوگل به زبان محاوره ای انسان فهمید. گوگل در هر زبانی، چه انگلیسی چه فارسی و چه عربی به سرعت پیشرفت می کند. 

اصول روش های بهینه سازی سایت در کل جهان یکی هستند، شاید تنها چیزی که در زبان عربی با فارسی یا انگلیسی فرق می کند این است که باید کلمات کلیدی عربی را پیدا کنید و روی آنها کار کنید. برای اینکه این کلمات کلیدی را پیدا کنید اول باید پرسونای مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. این مخاطبان در درجه اول کسانی هستند که زبان اصلی و مادری آنها عربی است و در درجه دوم به حوزه کاری وب سایت شما نزدیکند. مثلا اگر شما سایتی برای آموزش سئو دارید بعید است کسی با کلمه کلیدی الباب  وارد سایت شما بشود. 

سئو عربی

نیازی نیست نگران پیدا کردن کلمات کلیدی باشید. با ابزارهایی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی ساخته شده اند می توانید سئو عربی را در سایت خود پیاده سازی کنید. سایت سئو اینجا یکی از محدود سایت هایی است که در زمینه سئو عربی نیز فعال است و تجربه های خوبی در این زمینه داشته است.

منبع: https://www.scribd.com/document/480002754/

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • ramin alavi

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی