دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چند سالی است که خرید لپ تاپ ارزان به یکی از کارهای مهم برای قشر متوسط و ضعیف جامعه تبدیل شده است که باید برای خرید آن زمان زیادی را صرف کرد. قیمت بالای لپ تاپ از یک سو و سردرگمی در زمان خرید این دستگاه نیز از سوی دیگر موجب شده انتخاب سخت شود، آنقدر دنیای لپ تاپ‌ها دارای تنوع است که کاربران هنگام خرید این دستگاه بسیار سردرگم خواهند شد. نه تنها لپ تاپ‌ها در نوع برند، بلکه با مدل‌های متنوع بازار را احاطه کردند. هر کدام از مدل‌های لپ تاپ‌ها دارای مشخصات فنی خاص خود هستند که همین مسئله کار انتخاب کردن و خرید لپ تاپ را برای کاربران دشوارتر می‌کند.

نحوه خرید لپ تاپ ارزان

می‌توان توقع داشت که خرید لپ تاپ ارزان قیمت و بسیار اقتصادی فقط برای کاربرانی که قرار نیست فعالیت خاصی با لپ تاپ خود انجام دهند، بسیار مناسب باشد. به همین دلیل لپ‌ تاپ‌های اقتصادی و ارزان قیمت متناسب با قیمت کمی که دارند از سخت‌افزار بسیار خوبی برخوردار نیستند که بتوانند توقعات و خواسته‌های کاربران حرفه‌ای را برطرف کنند. به همین دلیل قبل از اینکه به خرید لپ تاپ با قیمت ارزان، فکر کنید که در کدام یک از این دسته‌ها قرار خواهد گرفت. برای خرید این نوع لپ تاپ‌ها باید به با مشاوران و کارشناسان متخصص مشورت گرفت.

سخن پایانی

برای خرید لپ تاپ ارزان باید به فکر یافتن سایت یا مغازه‌ای که کار فروش این لپ تاپ‌ها را به خوبی انجام می‌دهد، بود. سایت‌ها و کارشناسان زیادی در این حوزه فعال هستند و باید بهترین گزینه را از میان آن‌ها پیدا کرد و خرید خود را بدون دغدغه انجام داد.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به شما در مورد این که بوستر پمپ آبرسانی چیست اشاره خواهیم کردمحیا ساختن آب آشامیدنی در ساختمان‌ها که از سطح فشار لازم برخوردار نیستند از طریق نصب یک پمپ محقق نخواهد شد. پمپ آب نصب شده نمی تواند همراه با مکش آب در لوله های آبرسانی شهری، سطح دبی را افزایش داده و آن فشار ایده آل را ایجاد سازد. از طرفی در ساختمان‌های مرتفع که نیاز است به آب با فشار بیشتری دارند، استفاده از چندین پمپ‌ ضروری به نظر می رسد تا بتوان مقدار قابل قبولی از آب با فشار مطلوب  را در بالاترین طبقات نیز داشته باشیم. در این میان نوسان فشار آب در عملکرد پمپ ها اثر می‌گذارد. در این حالت از بوستر پمپ آبرسانی چیست مورد اهمیت واقع می‌شود.

بوستر پمپ آبرسانی چیست

سوالی که در ذهن شما شکل گرفته این است که بوستر پمپ آبرسانی چیست؟. بوستر پمپ آب‌رسانی در واقع سیستمی است که از دو یا چند پمپ آب که موازی به هم وصل شده‌اند، ایجاد شده است. این پمپ‌های به هم وصل شده، اساس کارش اینگونه است بتواند حداکثر فشار آب در سیستم آبرسانی و دبی خروجی آب را با کمترین مصرف انرژی به بهترین نحو تأمین کند .

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا در مورد بوستر پمپ آبرسانی چیست ، صحبت شود تا بتوانید در بهترین حالت از این سیستم استفاده کنید.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

با توجه به نوسانات قیمت دلار در بازار، قیمت گوشی های موبایل روز به روز در حال افزایش است. این امر باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند اقدام به خرید گوشی موبایل مورد علاقه خود کنند. در این نوشته ما قصد داریم شما را در خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت راهنمایی کنیم؛ پس اگر قصد تعویض و خرید گوشی موبایل را دارید این مقاله را از دست ندهید.

خرید گوشی موبایل

راهنما خرید گوشی موبایل بر اساس قیمت

تلفن های همراه عرضه شده توسط شرکت های معتبر تولید کننده مثل سامسونگ، اپل، شیائومی، نوکیا، هواوی و غیره، گوشی های موبایل زیادی در بازه قیمتی های مختلفی هر ساله تولید می کنند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را فراهم کنند. قیمت خرید گوشی موبایل در ایران از 2 میلیون تومان شروع و تا حدود 55 میلیون تومان است.

شما باید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، اقدام به خرید بهترین گوشی موبایل با توجه به نیاز کاربریتان کنیدو به عنوان مثال اگر مسئله شارژدهی و باطری برای شما اهمیت زیادی دارد، بهترین گزینه خرید گوشی موبایل در بازه 2 تا 12 میلیون، خرید گوشی های سری M شرکت سامسونگ است. سری M  گوشی های سامسونگ به باطری های قدرتمند معروف است.

در خصوص گوشی های آیفون باید بگوییم که قیمت گوشی های ساخته شده توسط شرکت اپل تقریبا از 17 میلیون تومان شروع و تا 55 میلیون تومان است.

سیستم عامل گوشی های موبایل

  • سیستم عامل یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید گوشی موبایل به آن توجه کنید. سرعت کار، راحتی کاربر و سلیقه کاربر از جمله مهمترین مواردی است که در انتخاب سیستم عامل تاثیرگذار است. اکثر گوشی های موبایل عرضه شده در جهان دارای 3 سیستم عامل زیر هستند.
  • iOS: این سیستم عامل مخصوص گوشی های ساخته شده توسط کمپانی اپل است. 
  • اندروید: اکثر گوشی های سامسونگ، هواوی، شیائومی و اکثر گوشی های سامسونگ از این سیستم عامل استفاده می کنند.
  • Windows Phone:  این سیستم عامل مخصوص گوشی های ساخته شده توسط شرکت ماکروسافت است.
  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

غبارگیر

در مکان هایی که طی عملیاتی مقدار زیادی گرد و غبار در هوا منتشر می شود از دستگاه غبارگیر استفاده می شود. برای مثال در کارگاه های تراشکاری به کمک این دستگاه می توان ذرات و ترانشه های کوچک را از محیط جمع آوری کرد در این گونه مکان ها از غبارگیر صنعتی استفاده می شود.

در حفاری معادن و تونل ها در اثر حفر کردن مقدار زیادی گرد و غبار در هوا پخش می شود که در این مواقع از غبارگیر حفاری استفاده می شود. به طور کلی غبارگیر برای بهبود بخشیدن به هوای محیطی است که در آن مشغول به کار هستیم. وجود هوای ناسالم در محیط کاری باعث می شود کارگران هوای ناسالم استنشاق کنند و به سلامتی آنها آسیب برسد و در نهایت باعث نارضایتی آنها شود.

همچنین وجود گرد و غبار در هوا باعث آسیب دیدن و پایین آمدن راندمان دستگاه ها نیز می شود. چرا که خاک و غبار به درون آنها نفوذ می کند و باعث کند شدن آنها می شود و طول عمر دستگاه ها کاهش پیدا می کند.

به طور کلی از دستگاه غبارگیر حفاری برای بازیابی ذرات بار ارزش از فرآیندهای در حال انجام  و حذف آلاینده ها قبل از تخلیه گاز است. برای بهبود بخشیدن به کیفیت هوا با استفاده از دستگاه غبارگیر بستگی به میزان استفاده از آن دارد. اساس کار این دستگاه فیلتر هوا، جداسازی و جمع آوری گرد و غبار و مواد معلق موجود در هوا و پخش هوای ضدعفونی شده است.

  • ramin alavi