دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماساژ درمانی فواید بی نظیری به همراه دارد، از این فواید می توان به مواردی همچون دور کردن لخته ها از قلب، بهبود جریان خون، تقویت آرامش و رفع استرس اشاره داشت. همچنین بعد از سپری کردن یک جلسه ماساژ درمانی قطعا عمیق ترین خواب زندگی تان را تجربه خواهید کرد. دقت داشته باشید ماساژ درمانی انواع متعددی دارد از این رو بهتر است با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید با مراجعه به بهترین مرکز ماساژ در تهران از شر کوفتگی و بدن درد خلاص شوید.

ماساژ سوئدی : ماساژ سوئدی یک نوع ملایم ماساژ است که تمام اعضای بدن را درگیر کرده و برای افرادی که همیشه دچار گرفتگی عضلات و کوفتگی هستند، توصیه می شود.

این نوع ماساژ در بهترین مرکز ماساژ در تهران با کیفیت فوق العاده ای ارائه می شود، با مراجعه به یک جلسه ماساژ درمانی سوئدی برای همیشه با کوفتگی بدن خداحافظی کنید. ماساژ سوئدی به طور معمول 60 تا 90 دقیقه به طول می انجامد.

ماساژ سنگ داغ : همانند ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ نیز از رایج ترین نوع ماساژ به شمار می رود که برای افرادی که دارای تنش و درد عضلانی هستند، توصیه می شود. در این ماساژ برای رها سازی درد و تنش از سنگهای گرمائی بهره برداری می شود. همین امر سبب می شود تا جریان خون بهبود پیدا کند.

ویژگی بهترین سالن زیبایی کدام است؟

آرایشگری همچنان یکی از موضوع های داغ به شمار می رود که در طول حیات بشر تغییر و تحول زیادی را تجربه کرده است. در سالن های زیبایی مدرن معمولا از متدهای روز دنیا جهت خدمات رسانی استفاده می شود و از وجود متخصصین حرفه ای در رشته آرایشگری بهره می برند.

در سالن زیبایی مدرن و پیشرفته برای هر خدماتی بایستی از متخصص مستقل آن رشته بهره برداری کرد. به عنوان مثال در بخش های اکستنشن، پدیکور، مانیکور، میکاپ، گریم، شینیون و سایر موارد باید از متخصص مرتبط همراه با تجهیزات مخصوص آن بخش بهره برداری لازم را داشت. بنابراین یکی از ویژگی های مهم بهترین سالن زیبایی در تهران می تواند به این مورد اشاره داشت که یک سالن زیبایی نمونه باید طیف وسیعی از خدمات مختلف را به مشتریان خود ارائه دهد.

جمع بندی

در آخر از آنجایی که صنعت مد و فشن هر روز در حال تغییر و تحول هستند، بهتر است اگر به این حوزه علاقه دارید، اطلاعات خود را به روز نگه دارید، از این جهت با مراجعه به لینک  https://idat.ir/297686 می توانید در این حوزه اطلاعات بیشتری کسب نماید.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

تمیز بودن و رعایت بهداشت در محیط های درمانی یک امری مهم و اجتناب ناپذیر بوده که باید همواره تمام مراکز درمانی سعی کنند تا محیطی ضد عفونی داشته باشند. یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی برای داشتن محیطی پاکیزه، استفاده از رول یکبار مصرف بیمارستانی می باشد که بایستی از قیمت خرید رول یکبار مصرف بیمارستانی آگاه باشید.

خرید رول یکبار مصرف

تمامی رول های یکبار مصرفی که در اکثر مراکز درمانی بر روی تخت کشیده می شوند، یکبار مصرف بوده و بعد از آلوده شدن آنها با ترشحات بیمار بایستی تعویض شوند. هدف از استفاده از رول یکبار مصرف بیمارستانی جلوگیری از نفوذ ترشحات بیمار به تشک و بالشت می باشد که دیگر نیازی به شستشو مداوم تشک و روکش آن نخواهید داشت و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می شود.

خرید رول ملحفه یکبار مصرف معمولا به صورت گرم یا وزن گرماژ بر اساس عرض این محصول انجام می شود. برای تعیین گرماژ یا وزن محصول، توجه داشته باشید که پارچه به کار رفته ضد آب از اسپان باند بوده و در واقع گارماژ های مختلف این کالا، نشان دهنده  میزان ضخامت و تراکم پارچه می باشد. در نهایت قیمت خرید رول یکبار مصرف به تعداد لایه، ضخامت و ضد آب بودن آن بستگی دارد.

مزایا استفاده از رول یکبار مصرف بیمارستانی

  • استفاده آسان 
  • کاهش هزینه های دوخت، شستشو و تعمیر ملحفه های پارچه ای
  • عدم نیاز به اتوکشی
  • پیشگیری از انتشار باکتری ها
  • صرفه جویی در وقت برای دوخت و شستشو

رول های یکبار مصرف چه کاربری دارد؟

قیمت رول یکبار مصرف

جالب است بدانید رول های یکبار مصرف در مکان های زیادی از جمله مراکز درمانی، مراکز ماساژ، هتل ها، مهمان سراها، مسافرخانه ها، قطارها و سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیشترین کاربرد رول های یکبار مصرف در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده که برای جلوگیری از انتشار انواع ویروس و بیماری ها بسیار موثر هستند. لازم به ذکر است رول های یکبار مصرف در سه عرض متفاوت، برای استفاده در تخت های بیمارستانی و معاینه تولید و طراحی شده اند و در گرماژهای 15 تا 40 گرم عرضه می شوند.

هر چه میزان گرماژ آنها بیشتر باشد در نهایت قیمت و ضخامت آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور عموم اکثر رول های یکبار مصرفی که در مراکز درمانی مشاهده می کنید از گرماژ 17 تولید شده اند. علت آن این است که گرماژ 17 از ضخامت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و سبب هیچگونه حساسیت در بیمار نمی شود.

ویژگی های رول ملحفه گرماژ های 18 

  • جنس این محصول از پارچه اسپان باند است که علاوه بر نرمی و لطافت بالایی دارد، ضد آب باشد
  • استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و حالت رولی آن باعث می شود تا کاربر بتواند به راحتی ملحفه استفاده شده است.
  • این ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف بوده و قابل شست و شو نمی باشد.
  • قیمت خرید رول یکبار مصرف با توجه به کیفیت و کارایی بالا آن بسیار مناسب است.
  • ramin alavi