دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معیارهای اصلی عملکردی که پارچه های مورد استفاده در لباس های نظامی باید برآورده کنند عبارتند از: الزامات فیزیکی و استتار، مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی، آب، باد، آتش، گرما، تهدیدات جنگی خاص، و شرایط اقتصادی.

از برجسته ترین ویژگی های مورد نیاز برای لباس نظامی، راحت بودن از لحاظ دمایی است. به این معنی که پارچه و طراحی ای که برای آن انتخاب می شود متناسب با تغییرات متغیرهای فیزیولوژیکی مانند پوست و درجه حرارت و هم چنین متغیرهای محیطی مانند دما، رطوبت و سرعت باد، سطح فعالیت فرد باشد.

سیستم طراحی لباس های ویژه نظامی آمریکا داری سیستم خنک کننده بدن که قابلیت این را دارد در دمای 60 درجه سانتی گراد بالای صفر دمای بدن سربازان را خنک نگه دارد تا احساس گرما نکنند و همچنین سیستم واکنش فعال که مربوط به واکنش در برابر با دوست و دشمن است که با وصل شدن با دوربین این قابلیت را به شما می دهد که دوست یا دشمن را بشناسد و آنها را تشخیص دهد.

لباس نظامی

نکته قابل توجه دیگر این است که طراحی یک لباس نظامی سربازی به گونه ای که برای حمل تجهیزات لازم نیز مناسب باشد بسیار پیچیده و دشوار است. به خصوص در مورد حمل جلیقه ضد گلوله که با صفحات فلزی ساخته شده است. پوشیدن چنین تجهیزاتی نیاز به آمادگی جسمانی و استقامت فیزیکی سربازان دارد. رعایت اصول ارگونومیک در طراحی این تجهیزات به حفظ تعادل و ثبات فردی که قرار است از آنها استفاده کند کمک می کند.

مشخصات مورد نیاز پارچه ی لباس نظامی

لباس نظامی  ( military uniform ) و یونیفرم سربازان یکی از موارد مهم در صنایع دفاعی و نظامی است که هر ساله تحقیقات فراوانی در رابطه با آن می شود. قابلیت های پارچه مصرفی، طرح پارچه و سبک دوخت و مدل لباس از اساسی ترین نکات مورد بحث در لباس های نظامی می باشد.

ویژگی های مورد نیاز جنس پارچه لباس نظامی

پارچه های لباس های نظامی اغلب از نخ پنبه یا در ترکیب با الیاف مصنوعی بافته می شوند. اینها اغلب نخ هایی با چگالی نسبتا بالا هستند. خصوصیات فیزیولوژیکی این پارچه ها بسیار مهم است، به ویژه اگر قرار است برای لباس های مختلف در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید لباس نظامی

ویژگی های مورد نیاز طرح پارچه ی لباس نظامی

انتخاب طرح پارچه برای هر نهاد نظامی با توجه به نوع پوشش اقلیم محیط بومی خود و دشمن برای مشابه شدن با رنگ آن منطقه و پنهان ماندن از دید ها، انتخاب می شود. استتار افراد و اجسام از دیر باز در صنایع نظامی و شبه نظامی یکی از فاکتور های مهم بود که باعث بوجود آمدن طرح های متنوعی همچون پلنگی و چریکی در رنگبندی های مختلف و سازگار با محیط، برای پوشش اجسام و لباس سربازان شد.

برای مثال در اکثر موارد برای اقلیم محیطی جنگل از انواع رنگبندی سبز و لجنی، برای محیط های کویری و بیابانی (صحرایی) از رنگبندی های خاکی و قهوه ای، برای محیط های برفی و سردسیر از رنگ سفید، برای محیط های سنگی از رنگبندی طوسی، و برای شرایط دریا و هوا از رنگبندی های آبی و سفید در طرح پارچه نظامی استفاده می شود. این رنگ های اصلی در دو طرح دیجیتالی یا کامپیوتری و پلنگی چریکی و حتی ساده می تواند با رنگ های مختلف ترکیب شوند.

پر مصرف ترین طرح برای پرسنل صنایع نظامی طرح هایی همچون پلنگی و کامپیوتری (دیجیتال یا شطرنجی) است. در طراحی پارچه در دو مدل پلنگی و دیجیتال برای پوشاک استتار ساختار یکسان است بلکه سایز ریز و درشت و چیدمان و نوع رنگبندی تفاوت های خاصی با یکدیگر دارند.

منبع: https://www.academia.edu/43670458/%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF_%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%DA%A9%D8%A7%D8%B1_%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C_%D9%88_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%A9%D8%B4_%D8%B6%D8%AF_%D8%A8%D8%B1%D8%B4_%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1_%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

کاربران دنیای وب، هر روز با حجم زیادی از تبلیغات روبرو هستند. تبلیغاتی که معمولاً نقش مزاحم را بازی می‌کنند (بنرهای چشمک زن، پاپ‌آپ‌هایی که ناگهان وسط صفحه باز می‌شوند و..) و ما به مرور زمان نادیده گرفتن آن‌ها را یاد گرفته‌ایم؛ بنابراین دیگر مثل گذشته تأثیرگذار نیستند.

با این حساب، کسب‌کارها به روش‌های تبلیغاتی جدیدی نیاز داشتند که بتواند بدون مزاحمت، توجه از دست رفته آن‌ها را برگرداند.

در میان همهمه دنیای بازاریابی، تبلیغاتی به نام رپورتاژ آگهی مطرح شد که امروز بسیاری از کسب و کارها، به خصوص تجارت‌های اینترنتی برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

در این مقاله از وبلاگ، قصد داریم شما را با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا کنیم و برایتان توضیح دهیم که اساساً رپورتاژ آگهی چیست و چگونه می‌تواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند پس با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی معادل واژه Advertorial ( ترکیبی از دو واژۀ Advertisment و Editorial) است و به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب یک مقاله یا گزارش خبری به مخاطبان عرضه می‌شود؛ به صورتی که در نگاه اول، خواننده چندان درگیر تبلیغاتی بودن آن نمی‌شود و آن را به شکل یک محتوای مصرفی می‌بیند.

در واقع، رپورتاژ نوعی از آگهی است که تلاش می‌کند، مزایای یک محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب تقویت کند. تهیه رپورتاژ آگهی به این شکل است که گزارشی کاملاً بی‌طرف برای انتقال پیام برند یا معرفی محصولات از سوی یک شرکت تهیه و برای انتشار به یک رسانه (این رسانه می‌تواند یک مجله، برنامه تلویزیونی یا یک وب سایت باشد) ارائه می‌شود. در نهایت، مدیر تبلیغات آن رسانه در ازای انتشار این گزارش مبلغی را از شرکت دریافت می‌کند.

رپورتاژ فقط متعلق به دنیای اینترنت نیست؛ در روزنامه‌ها و مجلات چاپی، رپورتاژ آگهی معمولاً به شکل مقاله‌ای بی‌طرف یا یک داستان است که معمولاً با  با برچسب «اسپانسری»، «محتوای حمایت شده» منتشر می‌شود. در تلویزیون، این نوع تبلیغات به شکل یک آگهی برای معرفی محصولات به مخاطبان نمایش داده می‌شود. مثلاً وقتی مجری در میان صحبت‌هایش به یک محصول اشاره می‌کند، نوعی رپورتاژ محسوب می‌شود. نمونه این موضوع به وفور در صدا و سیمای ما پیدا می‌شود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

حالا به سراغ رپورتاژ آنلاین می‌رویم که احتمالاً شما هم این نوع از رپورتاژ را بیشتر میشناسید، همان‌ مقاله‌ها و گزارش‌هایی که با هدف معرفی برند یا محصول خودتان می‌نویسید و به خبرگزاری‌ها و وب سایت های معتبر در حوزه کاری مرتبط و یا سایت‌های پربازدید می‌دهید تا برای شما منتشر کنند

وب سایت های منتشر کننده رپورتاژ آگهی در ازای دریافت مبلغی مشخص، اقدام به انتشار این گزارش می‌کنند.

 

خب همانطور که احتمالاً تا الان متوجه شده‌اید، ای مقاله در لابلای مقالات و اخبار سایت منتشر خواهد شد و در نتیجه شانس دیده شدن زیادی دارد؛ البته معمولاً این دست مقالات با برچسب «اسپانسری» یا «رپورتاژ آگهی» مشخص می‌شوند؛ اما باز هم بسیار بیشتر از مقالات معمولی جلب توجه می‌کنند.

گفتنی است که ماهیت اینترنت باعث شده که شرکت‌ها بتوانند همزمان از متن، تصویر و ویدئو برای انتقال بهتر پیام به مخاطب استفاده کنند. با این حال، ارائه رپورتاژ آگهی به صورت نوشتاری مزایای بسیاری برای کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت. شاید بپرسید چه مزایایی؟ در پاسخ به سوال شما تنها به یک کلمه نیاز دارم، سئو!

 

منبع:http://drtehranb.loxblog.com/

 

.

 

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

اگر سری به کوچه و بازار بزنید و مردم را تماشا کنید خواهید دید که زیبا بودن یکی از دغدغه های مهم افراد است. از همین رو تعدا افرادی که به دنبال گرفتن نوبت عمل بینی هستند روز به روز رو به افزایش است. بینی تاثیر مستقیمی با زیبایی دارد. افرادی که بخاطر بینی مشکل دار یا بزرگ اعتماد به نفس خود را از دست داده اند با جراحی بینی، اعتماد به نفس خود را بالاتر می برند و از دیدن چهره خود در آینه لذت می برند.

 

شاید برایتان سوال شود که آیا همه بینی ها یکسان هستند و هیچ محدودیتی در انتخاب مدل عمل بینی ندارند؟ در جواب باید بگوییم که خیر اینگونه نیست. هر مدل عمل بینی برای دسته مشخصی از بینی ها مناسب است.

 

برای مثال اگر بینی شما از نوع گوشتی است نمی توانید عمل بینی عروسکی انجام دهید. اگر به دنبال مدل مناسبی برای انجام عمل بینی خود هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عمل بینی

 

بهترین مدل عمل بینی برای بینی های گوشتی

عمل بینی گوشتی همانطور که می دانید نسبت به بینی های استخوانی، فرایند پیچیده تری دارد و افرادی که بینی آن ها از نوع گوشتی است باید صبر و تحمل بیشتر داشته باشند تا نتیجه جراحی بینی را ببینند.

 

بهترین مدل برای بینی های گوشتی، عمل بینی طبیعی است. اگر قصد انتخاب مدل هایی مانند عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... را دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اشتباه را نرتکب نشوید. از آنجا که پوست بینی های گوشتی ضخیم تر است و دارای غضروف نرم تری هستند، نمی توان بیش از حد آن را کوچک کرد. زیرا در این صورت احتمال برگشتن بینی به حالت اولیه پس از عمل بینی بسیار بالا خواهد بود.

 

همچنین برای عمل بینی گوشتی لازم است در انتخاب جراح خود دقت بیشتری داشته باشید تا نتیجه دلخواه حاصل شود. زیرا این جراحی نیازمند تجربه و تبحر بسیار بالایی است و در صورتی که جراح بینی شما نتواند تمامی مراحل را به درستی انجام دهد مشکلات زیادی در آینده به سراغتان خواهد آمد.

 

انواع مدل عمل بینی

مدل های عمل بینی

مدل های مناسب برای بینی های استخوانی

بینی های استخوانی معمولا دارای پوستی نازک و غضروف مستحکمی هستند. افرادی که بینی استخوانی دارند حق انتخاب بیشتری نسبت افرادی دارند که بینی آنها از نوع گوشتی است.

 

از مدل های مناسب برای بینی های استخوانی می توان به عمل بینی عروسکی، نیمه فانتزی و فانتزی اشاره نمود. از آنجا که این نوع بینی ها با کوچک شدن مشکل خاصی ایجاد نمی کنند، جراح می تواند انواع مدل ها را بوجود آورد. البته که هنر دستان جراح در نتیجه عمل بینی بسیار حائز اهمیت است که نباید آن را نادیده بگیرید.

 

بهیترین کلینیک عمل بینی

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه برای متقاضیان انجام جراحی بینی وجود دارد انتخاب کلینک مناسب است. این حساسیت زمانی بیشتر می شود که می دانید عمل بینی تاثیر مستقیمی با زیبایی و چهره شما دارد. از بین کلینک های فعال، کلینیک دکتر تهران بیوتی با سال ها تجربه و دارا بودن جراحانی متخصص و شناخته شده امتیاز بهترین از سمت مشتریان کسب کرده.

منبع: http://digitaldoorlock.loxblog.com/

 

  • ramin alavi