دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برگشت خوردن چک یکی از مشکلات رایج حقوقی در کشور می باشد. با توجه به اینکه پیگیری مشکلات چک برگشتی بسیار وقت گیر و طاقت فرسا می باشد، بهترین کار بهره گیری از یک وکیل متخصص در مسائل حقوقی می باشد. موارد متعددی در برگشت خوردن چک تاثیرگذار می باشند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

شرایط چک برگشتی چگونه بوجود می آید؟

از جمله مواردی که باعث می شود تا چکی برگشت بخورد، عبارت است از:

  • اگر چک به منظور تضمین صادر شده باشد.
  • وعده دار بودن چک.
  • نداشتن تاریخ.
  • و موارد این چنینی.

اکثر مشکلات مرتبط با برگشت خوردن چک، در حوزه های حقوقی قرار می گیرد و تنها در شرایط خاصی، پیگرد کیفر دارد. با توجه به موارد گفته شده، برای پیگیری این مشکلات و اطلاع و قوانین حاکم بر آن، بهترین کار بهره گیری از وکلا متخصص در این زمنیه می باشند.

گروه وکلا شهرداد با در دست داشتن بهترین وکلا و با داشتن سال ها تجربه در انواع مسائل حقوقی، کیفری، ملکی و غیره، می توانند خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه دهند.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

در دنیای جدید دیجیتال مارکتینگ مدیران زیادی به دنبال یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات سئو سایت می‌گردند تا کارهای خود را به آنان واسپاری نمایند. البته در جامعه می‌بینیمکه برخی همچنان در جریان اهمیت خدمات سئو سایت برای وبسایت‌ها نبوده و ضرورت آن را به طور کامل درک نکرده‌اند. دلیل این امر آن است که کلیت موضوع برای ایشان تا قسمتی مبهم است. اگر شما از اون دسته افراد هستید می‌توانید با مطالعه‌ی این یادداشت که به طور کلی درباره خدمات سئو سایت اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و بتوانید به کلیت موضوع دست یابید.

خدمات سئو سایت

قبل از بقیه چیزها باید بگوییم که منظور از خدمات سئو سایت چیست و چرا به اتفاق نظر همگان متخصص در این حوزه ضرور یاست. و چرا اصلا نمی‌توان از آن صرف نظر نمود.

همان طور که می‌دانید وب حاوی مقدار عظیمی از اطلاعات مختلف بوده و یافتن اطلاعات مورد نیاز در آن بدون کمک گرفتن از موتورهای جستجویی مانند گوگل تا به چه حد دشوار است. این قضیه به قدری شدت یافته که بعضی از کاربران به جای ورود مستقیما اسم سایت را در گوگل سرچ میکنند. اولین نسل کاربران اینترنت با این مشکل از راه سختش آشنا شدند و مجبور بودند با موتورهای ضعیفی مثل آلتاویستا سر و کله بزنند یا در دایرکتوری‌های بی‌سروته گم شوند. در آن روزها اگر آدرس سایت مقصد خود را نمی‌دانستید دسترسی به آن برای شما به شدت دشوار و حتی غیرممکن می‌شد. 

خدمات سئو سایت

از طرف دیگر وبمستران با ابزارهای مختلفی از جمله امکانات گوگل یا دیگر شرکت‌ها و نیز کدهای جاوا مسیر حرکت و رفتار کاربران را زیر نظر دارند. همچنین شرکت‌های دیگری هم به شکل تخصصی به این کار اشتغال دارند. آمارهایی که آنان به دست آورده اند نشان می‌دهد که بیش از دو سوم کاربران سایت‌های مختلف از طریق سرچ ارگانیک به سایت‌ها وارد می‌شوند. این موضوع در مسئله خرید کالا هم مهم است. یعنی اگر شما بخواهید چیزی بخرید احتمالا ابتدا آن را گوگل می کنید .خصوصا اگر در قرنطینه باشید.

این گونه موارد هستند که موجب مهم شدن خدمات سئو سایت شده‌اند.

خدمات سئو سایت مختلفی امکان انجام و اجرا دارند. اینان را را می‌توان به سه قسمت افراز کرد.

این سه دسته به نام‌های سئو داخلی تکنیکال و خارجی مشهورند. خدمات سئو سایت داخلی که سئو تکنیکال را هم می‌توان به نوعی زیر مجموعه‌ی آن در نظر گرفت؛ ناظر بر کیفیت عملکرد و محتوای سایت شما است. موتورهای جستجو برای این کار از معیارها الگوریتم‌های خاصی پیروی می‌کنند تا بتوانند این محتواها را بررسی کنند. اصطلاح سئو کردن محتوا نیز دال بر همین موضوع می‌باشد.  همچنین سرعت لود شدن سایت و لینک‌های داخلی که با کاربر اجازه می‌دهند تا کاربر به سهولت داخل وب‌سایت حرکت کنند هم قسمت مهمی از این امر است. اگر می‌خواهید به شکل اجمالی از وضعیت فنی سایت خود مطلع شود می‌توانید از وب‌سایت جی‌تی‌متریکس کمک بگیرید.

در سوی دیگر در باب سئوی خارجی، می‌توان گفت هدف موتورهای جستجو از معین کردن این معیارها، کمک گرفتن از رفتار کاربران برای فهم کیفیت محتوا توسط ماشین و سرازیر کردن اعتبار از سایت‌های ضعیف‌تر به سایت‌های باکیفیت‌تر است. یعنی ماشین علاقه‌مند است بداند در اینترنت چقدر درباره‌ی سایت شما صحبت می‌شود و مورد ارجاع دیگر کاربران قرار می‌گیرد.

در انتها امر مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که تأمین خدمات سئو سایت یک موضوع تخصصی و یک کار تیمی به خصوص در ابتدای شروع به کار سایت شما است. بنابراین بهتر است کار را به کاردان سپرده و از متخصصان حرفه‌ای در این امر کمک بگیرید.

منبع: www.alef.ir/news/3991018048.html

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

آیا می دانید تتر چیست؟

 

 تتر چیست؟ Tether USDT یک ارز دییجیتال می باشد که قیمت آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند مانند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

 

 تتر پول نقد را به ارز دیجیتال تبدیل می کند تا ارزش سکه را به قیمت ارزهای ملی مانند دلار آمریکا، یورو و ین متصل کند. کاربرد اصلی تتر این است که به فضای ارز دیجیتال ناپایدار، ثبات می بخشد و به صرافی هایی که نمی توانند با دلار و بانک ها معامله کنند راه حل ارائه می دهند (به عنوان مثال در Bitfinex که بعضا بحث برانگیز است اما پیشرو است).

 

سکه هایی که به منظور این هدف استفاده می شوند را، سکه های ثابت یا stable coins می نامند. تتر محبوب ترین سکه پایدار است و حتی به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های محبوب مورد معامله قرار می گیرد.

 

ارز تتر را می توان در صرافی های معروف برای معامله ارزهای دیجیتال که شاملBinanace ، CoinSpot ، BitFinex و Kraken هستند، معامله کرد.

Tether در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط Tether Ltd، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است، به تتر تغییر نام داد و تجارت خود را در فوریه 2015 آغاز کرد.

راحت ترین راه برای خرید تتر چیست؟

 

از آنجایی که بازار ارز دیجیتال یک بازار جدید ونو ظهور است ،در حقیقت سرمایه گذاری در آن دارای ریسک بالایی است ، به همین دلیل ما به تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند توصیه می کنیم حتما باید قبل از هر اقدامی به طور دقیق و کامل دربارهی انواع ارزهای دیجیتال و همچنین راجع به بازارهای دیجیتال و بهترین و معتبرترین کارگزاران ارزهای دیجیتال و نحوهی معامله ی ومبادله و قیمت انواع ارزهای دیجیتال تحقیق و بررسی و مطالعه زیادی کنند.

در تترلند امکان خرید تتر را برای همه ی کاربران در سطح های مختلف فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید فرایند خرید و فروش tether را انجام دهند.

به منظور تجربه سودآوری بیشتر در خرید و فروش تتر توصیه می‌کنیم که همواره به اندازه توان مالی خود به سرمایه گذاری بپردازید و چرخه‌های بازار ارز دیجیتال را با نگاهی دقیق مورد بررسی و آنالیز کنید.

حال متوجه شدید که خرید تتر از صرافی های دیجیتال معتبری مانند تترلند بسیار امن است. پس با خیالی راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

 

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

مشاوره وکیل

یکی از پرطرفدارترین خدمات حقوقی که وکلا ارائه میدهند؛ مشاوره وکیل است. به دلیل اینکه افراد عادی از قوانین و دستورالعمل های قضایی به میزان کافی اطلاعات ندارند؛ از طریق دریافت مشاوره وکیل اطلاعات مورد نیاز خود را کسب میکنند.

به طور کلی وکیل به شخصی گفته می‌شود که در رشته حقوق تحصیل کرده و دارای پروانه وکالت است. به علاوه یک وکیل خوب شخصی است که علاوه بر داشتن پروانه وکالت، دانش کافی در زمینه های حقوقی و اطلاعات میان رشته ای داشته باشد.

به طور کلی وکلا در زمینه های گوناگونی مشاوره میدهند. موضوعاتی که می توان درباره آنها مشاوره وکیل اخذ کرد شامل مواردی همچون:

1-  مسائل دادگاه خانواده

از جمله مسائلی که سوالات زیادی توسط افراد در مورد آن مطرح می‌شود مسائل خانواده است. در نتیجه نیاز به مشاوره وکیل در این زمینه وجود دارد.  منظور از مسائل خانواده مسائلی همچون طلاق، دریافت نفقه، مهریه و... است.

به عنوان مثال یکی از مسائل خانواده موضوع طلاق است که سوالات گوناگونی در مورد نحوه طلاق از طرف زوج یا زوجه یا نحوه پرداخت مهریه، نفقه و ... وجود دارد.

2-  مسائل مربوط له کسب و کار

نباید فراموش کنیم که همیشه بخش قابل‌توجهی از مشاوره وکیل مربوط به مسائل و موضوعات مالیاتی کسب‌وکارها و مجموعه رفتارهای میان کارفرما و کارگر خواهد بود. دریافت مشاورخه وکیل گزینهٔ مناسبی برای پاسخ‌دادن به این دسته از سوالات خواهد بود.

این دو مورد تنها بخشی از مواردی است که میتوان از طریق دریافت مشاوره وکیل به حل هر چه سریعتر آن پرداخت. به عنوان مثال مسائلی همچون بیمه، دارایی های منقول و غیر منقول، مسائل مربوط به مسائل کیفری و... تنها بخش کوچکی از مسائل حقوقی که نیاز به مشاوره دارند را شامل می‌شود.

  • ramin alavi