دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

مهم ترین مسئله در مورد کاشت ابرو این است که باید یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص را برای انجام این عمل انتخاب کنید تا نتایج موفقیت آمیز و اثرات ماندگار تضمین شود. به طور معمول شش ماه یا بیشتر طول می کشد تا نتایج نهایی پیوند و کاشت ابرو را مشاهده کنید، بنابراین باید در این مدت شکیبا باشید و تمام نکات و مراقبت ها را رعایت کرده تا به رشد مجدد موها پس از ریزش اولیه کمک کنید.

عملیات کاشت مو در نقاط مختلف مانند کاشت موی سر، کاشت ابرو، کاشت ریش و غیره بعد از گذشت چند مدت طولانی خود را نشان می دهد.  

کاشت ابرو بعد از یک ماه

پس از کاشت و تنها پس از گذشت یک ماه از کاشت ابرو شما روند بهبودی زخم های ابروی خود را می توانید مشاهده کنید. در این دوره شما فقط بایستی مراقبت های ویژه پس از کاشت ابرو را انجام داده و توقع رشد ابرو را داشته باشید.

کاشت ابرو بعد از سه ماه

بعد از گذشت دو الی سه ماه از کاشت ابرو طبیعی، شما می توانید شاهد رشد کمی از موهای کاشته شده باشید. لازم به ذکر است که میزان رشد مو پس از کاشت موی سر نسبت به کاشت ابرو بیشتر بوده و این امر موجب شده است تا نسبت رشد ابرو کاشته شده کمتر باشد.

کاشت ابرو بعد از یکسال

نتیجه کاشت ابرو بعد از یکسال کاملا قابل مشاهده بوده و شما می توانید رشد بسیار خوب ابرو های کاشته شده را مشاهده کنید. نتیجه کاشت ابرو بعد از یک سال به طوری بوده که موهای کاشته شده به اندازه و ضخامت مطلوب خود رسیده و دیگر نیازی به مراقبت های ویژه نیست.

 

  • ۰۱/۱۲/۰۷
  • ramin alavi

نظرات (۱)

  • عمل بلفاروپلاستی در شهر اصفهان
  • سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم از اینکه اطلاعات مفید و با ارزشی رو انتقال میدید متشکریم و بسیار استفاده می کنیم. موفق و موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی