دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آجر سوراخ یکی از آجرهایی است که در دیوارکشی و تیغه کشی در ساختمان از آن خیلی زیاد استفاده می‌شود و به همین دلیل بحث قیمت آجر سوراخ بسیار با اهمیت شده است. این آجر با توجه به ظاهر و جنس موادی که در آن استفاده شده، بسیاری از نیاز سازنده‌ها برای دیوار چینی و استفاده در نمای ساختمان را برطرف نموده است. یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین این آجر سوراخ به آجر ده سوراخ معروف است. در ادامه این مطلب در مورد عوامل موثر در قیمت آجر سوراخ مطالبی را به اختصار توضیح می‌دهیم.

عوامل موثر در قیمت آجر سوراخ

با توجه به کاربرد آجر سوراخ، قیمت آن نیز بحث مهمی برای سازنده‌ها و خریداران این محصول می‌باشد. قیمت این محصول بنا به تفکیک رنگ و ابعاد و نوع بسته بندی آن توسط تولید کننده و فروشنده تعیین می‌شود. عامل دیگری که در قیمت گذاری این محصول تاثیر دارد، نوع موادی که در ساخت این آجر استفاده شده است که به آن در بازار آجر درجه یک و درجه دو معرفی می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد، عواملی در قیمت آجر سوراخ موثر است که باید با توجه به نیاز هر مشتری، آنچه که جوابگوی نیازش است را انتخاب کند.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

پلی کربنات لوازم خانگی، تجهیزات اداری، سیستم های الکتریکی ، سوویچ ها و محفظه ها، دیسک های فشرده، تجهیزات پزشکی، ظرف غذا و بسته بندی، کاربرد های لعاب کاری و روشنایی، عینک های ایمنی. در صنعت اتومبیل به دلیل عملیات پذیری بالا ، ثبات ابعادی ، استحکام ، جذب رطوبت کم  و مقاومت خوب در برابر حرارت باعث شده است که در ساخت بسیاری پلی کربنات از قطعات اتومبیل مورد استفاده قرار گیرد. این قطعات عبارتند از چراغ، سیخ رادیاتور، لنزهای داخلی، دستگیره در و سایر اجزای شفاف خودرو

در صنعت کشاورزی، فروش پلی کربنات در ساخت گلخانه ها پلی کربنات به دلیل استحکام 250 برابری آن ، عبور بهتر نور در مقایسه با شیشه و پلاستیک ، عایق انرژی بودن، طول عمر بالا، وزن سبک و نصب آسان امروزه در سقف و یا دیواره گلخانه ها به کار می رود و مورد توجه کشاورزان درصنعت گیاهان گلخانه ایی می باشد

این ورق نیز مانند هر ساخته دست بشر دارای معایبی می‌باشد. علیرغم تمامی محاسن ذکر شده از این ورقها، یکی از بارزترین معایب آن را می‌توان به گرمایش بیش از حد فضای زیرین این ورقها خصوصاً در ماه‌های گرم پلی کربنات سال اشاره کرد. در هنگام آتش‌سوزی اگرچه شعله‌ور نمی‌شود ولی دودزا فروش پلی کربنات می‌باشد..

در زمان خرید و فروش پلی کربنات گلخانه توجه به نوع و ضخامت ورق های پلی کربنات بسیار مهم است. قیمت ورق و فروش پلی کربنات به دلیل وزن سبک آن کمتر از شیشه خواهد بود.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

با افزایش سن خاصیت ارتجاعی و ارتجاعی پوست کاشته می شود که می تواند ناشی از مقاومت نیروی گرانش باشد که در نهایت منجر به تشکیل پوست اضافی در پلک های بالا و پایین می شود. چین و چروک و کیسه ظاهر می شود. در پلک بالایی شاهد چین‌خوردگی‌های پوستی به‌صورتی بود که روی مژه‌ها می‌افتد و بینایی را مختل می‌کرد. جراحی پلک یکی از عمل های زیبایی است که جهت بهبود وضعیت پلک و بینایی افراد انجام می شود.

جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که برای اصلاح افتادگی یا افتادگی پلک انجام می شود و جراح چربی، ماهیچه یا پوست اضافی را برمی دارد. با افزایش سن، چربی اضافی در بالا و زیر پلک ها جمع می شود و باعث افتادگی ابروها، پف زیر چشم و افتادگی پلک فوقانی می شود. افتادگی شدید پوست بینایی محیطی، به ویژه میدان دید خارجی و فوقانی را مختل می کند. در جراحی پلک این مشکلات برطرف شده و چشم ها جوان تر، هوشیارتر و شاداب تر می شوند. جراحی پف پلک رایج ترین نوع جراحی پلک است.

جراحی پلک در برخی موارد جنبه درمانی دارد و برای بهبود بینایی، سلامت و راحتی چشم ضروری است، البته برخی از بیماران برای زیبایی بیشتر صورت و چشم ها ترجیح می دهند بلفاروپلاستی را انجام دهند تا علائم پیری به حداقل برسد. اکثر متقاضیان جراحی پلک بین 35 تا 64 سال سن دارند.

بهترین افراد برای انجام جراحی پلک چه کسانی هستند؟

به طور قطعی نمی توان گفت که چه کسانی کاندید جراحی پلک هستند؛ اگر پوست اطراف چشم شما متورم و افتاده است، قبل از جراحی مطمئن شوید که حساسیت ندارید، زیرا در صورت داشتن حساسیت، جراحی پلک توصیه نمی شود.

مانند هر جراحی دیگری، جراحی پلک نیز می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی شما داشته باشد. پس از اتمام جلسات جوانسازی صورت، ممکن است پوست پلک شما دوباره افتاده و نیاز به عمل دیگری داشته باشد.

اگر شرایط عمومی سلامت شما رضایت بخش باشد و پس از جراحی به خوبی از دستورات پزشک پیروی کنید، نتایج جراحی پلک تا 15 سال ماندگار خواهد بود.

جراحی پلک افتاده

مزایای جراحی پلک چیست؟

جراحی زیبایی پلک عیوبی را که ممکن است قبلا برای فرد بسیار آزاردهنده بوده را برطرف می کند. به طور کلی، جراحی زیبایی پلک دارای مزایایی است که شامل موارد زیر است:

  • رفع پف یا شلی پوست

  • رفع چین و چروک پلک پایین

  • افتادگی پلک پایین

  • رفع تورم زیر چشم

  • رفع افتادگی پلک که باعث اختلال بینایی می شود.

  • بدون آرایش ظاهری شاداب داشته باشید

  • بالا رفتن اعتماد به نفس

  • ramin alavi