دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرض کنید شما بهترین بوتیک با بهترین اجناس را در بهترین مکان دارید اما بوتیک کوچک‌تر دیگری در مکان معمولی که اجناسش هم به مرغوبیت اجناس شما نیست، مشتری بیشتری دارد. در این شرایط آیا بوتیک شیک در بالاشهر به تنهایی درآمدزاست؟ جواب مشخص است که خیر! چرا که برای جذب مشتری باید برند شما شناخته شود  و بازاریابی شما قدرتمندتر باشد تا سود حاصل شده هزینه‌های جانبی را جبران کند.

همین شرایط برای سایت ها هم برقرار است. امکان دارد سایتی بسیار حرفه ای و بهینه شده کدنویسی شده باشد و طراحی کاربری فوق العاده داشته باشد اما اگر در صفحه اول نتایج گوگل نباشد، به تعداد بسیار کم در حد انگشتان دست و پا، بازدید کننده خواهد داشت بنابراین مشتری زیادی جذب نمی‌کند و درآمدی به دست نمی‌آورد.

سئو سایت

تنها راه معروف شدن سایت و افزایش بازدید کننده، سئو سایت می‌باشد. سئو مجموعه‌ای از قوانین و روش‌هایی است که توسط خود گوگل تعیین شده است. گوگل با توجه به معیار سئو، عملکرد سایت‌ها را می‌سنجد و هر کدام که مطیع‌تر (حرف گوش کن تر) باشد را بیشتر دوست خواهد داشت و بیشتر به کاربران پیشنهاد می‌دهد. رتبه بالا، جایگاه بالا و درآمد بالا، نتیجه سئو سایت است.

این موضوع به صورت 100 در صد به سئو سایت بستگی دارد.  البته منظور من این نیست که کدنویسی اهمیتی ندارد! نه! منظورم این است که هر دو فاکتور زیرساخت و سئو سایت را در نظر داشته باشید ضمن اینکه زیرساخت بهینه، یکی از فاکتورهای مهم در سئو می‌باشد و در ادامه به مهمترین فاکتورهای سئو و آموزش سئو خواهیم پرداخت.

 

سئو یا SEO کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و در دهه اخیر به شدت مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است چرا که دیگر امروزه همه می دانیم گوگل چه نقش در زندگی مردم دارد و حتی خواب و خوراک مردم را در برگرفته است. آمارها نشان می دهد که در هر ثانیه 63 هزار جستجو در گوگل انجام می شود. آیا بازاری سراغ دارید که در هر ثانیه 63 هزار نفر به آن سر بزند؟ 

سئو سایت

اهمیت سئو

علت اینکه سایتی مانند دیجی کالا تقریبا در خرید همه چیز در رتبه اول چیست؟ بعضی از افراد فکر می کنند سایت هایی که رتبه اول هستند به خاطر خوش شانسی به این جایگاه رسیده اند اما به هیچ وجه این طور نیست. پشت صحنه سایتی که در یک کلمه کلیدی در رتبه اول یا دوم یا حتی سوم است صدها کار انجام می شود.

امروزه کاربران به خرید از فروشگاه های آنلاین بیشتر مایل هستند و هر روز برندهای متفاوتی ایجاد می شود؛ اما بین این همه برند، کدام موفق می شود؟ راز این موفقیت چیست؟

کلید اصلی موفقیت و رسیدن به صفحه اول نتایج، سئو سایت است. وقتی تکنیک های سئو داخلی، تکنیکال،خارجی و آنالیز سایت رقبا را به درستی و به صورت مداوم در سایتمان پیاده سازی کنیم می بینیم که بعد از مدتی نتیجه زحماتمان را خواهیم گرفت. 

سئو سایت

خودتان را جای کاربر بگذارید. وقتی کاربر، عبارتی مانند خرید موبایل را در گوگل جستجو می کند معمولا به سه یا چهار سایت اول سر میزند چون دیگر حال و حوصله ندارد به لینک های دیگر مراجعه کند.چقدر احتمال دارد که کاربر به صفحه سوم یا چهارم مراجعه کند؟ قطعا احتمالش بسیار کم است؛ به همین دلیل است که همه سایت ها برای سه رتبه اول باهم می جنگند. هرچقدر رتبه شما در صفحه نتایج بهتر باشد، افراد بیشتری وارد سایت شما می شوند  و در صورت تمایل از شما خرید می کنند و در نتیجه پول و سود بیشتر نصیب شما می شود.

 

منبع:   

https://www.docdroid.net/7ZVPzYn/syo-sayt-nrdban-mofkyt-shma-dr-ayntrnt-ast-pdf#page=2

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

ترفندهای آرایشی روش های زیرکانه ای هستند برای اینکه به بهترین نحو آرایش تان را انجام دهید، برخی از نرفندهای آرایشی باعث میشوند که زیبایی شما دوبرابر شود.

یکی از جالب ترفندهای آرایشی این است که برای کشیدن خط چشم و ریمل زدن از قاشق استفاده کنید، قاشق آرایش کردن را برایتان راحت میکند فقط دقت کنید که قاشق نباید تکان بخورد.

رژ لب را متناسب با لب هایتان انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

مثلا اگر لب ها یبرجسته و پرتزی دارید از رژ لب های تیره رنگ استفاده کنید.

برای ریمل هم مژه هایتان بشناسید و براساس ان خرید کنید. مثلا ریمل حجم دهنده برای مژه های نازک و کم حجم مناسب است.

منبع:

https://www.edocr.com/v/8ylyj5p4/rubisunseo/

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

سئو انگلیسی 

با داشتن یک سایت دو زبانه که یکی فارسی و دیگری انگلیسی است، می‌توانید برند خود را جهانی کنید. موتورهای جستجوگر در تمامی سایت‌های دنیا را جستجو می‌کنند و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و به کاربر پیشنهاد می‌دهند. البته این نتایج باید مطابق با زبان کاربر باشد. به عنوان مثال اگر کاربری که زبان اولش فرانسوی است در کشوری مانند فرانسه، چیزی سرچ کند، نتایجی که به او نشان داده می‌شود به زبان فرانسوی خواهند بود. این نکته برای هر زبانی برقرار است، مخصوصاٌ زبان انگلیسی. اگر می خواهید محتواهای انگلیسی در سایت خود بگذارید و جهای شوید، برای این کار باید سایت چند زبانه داشته باشید و سایت خود را برای زبان انگلیسی سئو کنید. به این کار می‌گویند سئو انگلیسی. این روش سئو به تازگی رواج یافته است و شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که جهانی شدن را هم تجربه می‌کنند. 

سئو انگلیسی

 

مزایای سئو انگلیسی

سئو انگلیسی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. از آن جایی که می‌دانید رضایت کاربران برای گوگل بسیار مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر انگلیسی زبان، سایت انگلیسی پیشنهاد می‌دهد نه فارسی یا فرانسوی. همینطور برای کاربران فارسی. سئو انگلیسی بسیار مفید است چون انگلیسی یک زبان بین المللی است و اکثر کشورهای دنیا با آن آشنایی دارند. 

 

برای پیاده سازی سئو انگلیسی، کافیست همان کارهایی که در زبان فارسی انجام می‌دهید را به زبان انگلیسی تکرار کنید. یعنی خدمات سئو سایت در زبان فارسی با خدمات سئو سایت در زبان انگلیسی، یکسان است فقط کلمات کلیدی که افراد انگلیسی زبان جستجو می کنند را باید پیدا کنید.. حتماً از افراد متخصص در این زمینه مشاوره سئو بگیرید.

مزایای سئو انگلیسی

 


 

سئو عربی چیست؟

سئو عربی به مجموعه  روش هایی می گویند که برای بهینه سازی سایت هایی که زبان اصلی آنها عربی است انجام می شوند. گوگل هر روز پیشرفت می کند؛ این مسئله را به راحتی می توان از نزدیک شدن زبان سرچ گوگل به زبان محاوره ای انسان فهمید. گوگل در هر زبانی، چه انگلیسی چه فارسی و چه عربی به سرعت پیشرفت می کند. 

اصول روش های بهینه سازی سایت در کل جهان یکی هستند، شاید تنها چیزی که در زبان عربی با فارسی یا انگلیسی فرق می کند این است که باید کلمات کلیدی عربی را پیدا کنید و روی آنها کار کنید. برای اینکه این کلمات کلیدی را پیدا کنید اول باید پرسونای مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. این مخاطبان در درجه اول کسانی هستند که زبان اصلی و مادری آنها عربی است و در درجه دوم به حوزه کاری وب سایت شما نزدیکند. مثلا اگر شما سایتی برای آموزش سئو دارید بعید است کسی با کلمه کلیدی الباب  وارد سایت شما بشود. 

سئو عربی

نیازی نیست نگران پیدا کردن کلمات کلیدی باشید. با ابزارهایی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی ساخته شده اند می توانید سئو عربی را در سایت خود پیاده سازی کنید. سایت سئو اینجا یکی از محدود سایت هایی است که در زمینه سئو عربی نیز فعال است و تجربه های خوبی در این زمینه داشته است.

منبع: https://www.scribd.com/document/480002754/

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

یک و نیم میلیارد وب سایت در اینترنت ثبت شده است. این عدد بسیار قابل توجه میباشد و برای ما معلوم می کند که روزانه چقدر استفاده از اینترنت و سایت ها افزایش پیدا می کند؛ اما آیا همه این یک و نیم میلیارد سایت، فعال هستند؟ جالب است  بدانید که از 1 و نیم میلیارد سایت ثبت شده، فقط تعداد 200 میلیون از آن فعال میباشد. این عدد فقط شامل سایتهایی میشود که متوجه شده اند چگونه می توانند در گوگل و سایر موتورهای جستجو موفق باشند و از این طریق پول پارو کنند؛ به همین دلیل، طبق قوانین آن عمل کرده اند. در حالی که یک میلیارد و 250 میلیون سایت دیگر چارهای جز خاک خوردن در عمق اینترنت نداشتند. راه اندازی یک وب سایت، قدم اول برای کسب درآمد آن میباشد اما اگر میخواهید به سرنوشت یک میلیارد سایت دیگر دچار نشوید باید به سئو توجه مهمتر داشته باشید.

سئو مخفف (SEO) Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایت در این دو دهه اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است. اهمیت سئو را با با یک مثال توضیح میدهیم؛ شما میتوانید در بهترین جای تهران، در لوکس ترین ساختمان مدرن، با شیکترین دکوراسیون و زیباترین لباسها، یک بوتیک پوشاک تاسیس کنید. اما اگر مشتریان شما و برندتان را نشناسند یا رقبایتان سهم بازار را گرفته باشد، در این صورت میتوانید فروش بالا داشته باشید؟ با این حال داشتن این بوتیک مدرن و لوکس چه فایده ای برای شما دارد؟ در حالی که ممکن است بوتیکهای دیگری با شرایط پایینتر، درآمد بالاتری داشته باشند. طبق همین مثال، صرفاَ داشتن یک وب سایت عالی که به صورت حرفهای کدنویسی شده و طراحی چشمگیر دارد، کافی نیست چرا که به درآمد رساندن آن مهمتر میباشد و باید چنیدن برابر هزینه ای که پرداخت کرده اید را به شما برگرداند. و این موضوع به صورت100 در صد به سئو سایت بستگی دارد.  البته منظور من این نیست که کدنویسی اهمیتی ندارد! نه! منظورم این است که هر دو فاکتور زیرساخت و سئو سایت را در نظر داشته باشید ضمن اینکه زیرساخت بهینه، یکی از فاکتورهای مهم در سئو میباشد و در ادامه به مهمترین فاکتورهای سئو و آموزش سئو خواهیم پرداخت.

مزایای سئو:

  •  معتبرترین کسب و کارها را خواهان همکاری با شما میکند
  • با وجود سرمایه اولیه کم به کمک سئو به راه اندازی کسب و کار اقدام کنید.
  • سئو هزینه تبلیغات را به صفر میرساند.
  • سئو نسبت به تبلیغات سنتی، بازگشت سرمایه بیشتری دارد.
  • باعث افزایش ترافیک سایت میشود.
  • سئو میتواند کسب و کارهای نوپا را با کسب و کارهای بزرگ و معتبر، همپا کند.

 

سئو چیست؟

سئو شامل سه بخش می‌شود: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال.

در سئو داخلی تمرکز بر داخل سایت است، تولید محتوای جذاب، پیدا کردن کلمات کلیدی و ....

در سئو خارجی کاری می‌کنیم که سایت معروف شود و اعتبار آن بالا رود.

در سئو تکنیکال با مسائل فنی رو به رو هستیم و باید سرعت سایت را بهبود دهیم، رسپانسیو بودن را بررسی کنیم و ... .

آیا سئو را خودم می‌توانم انجام دهم؟

انجام سئو به تلاش شبانه روزی نیاز دارد چرا که رقبا نیز در حال سئو هستند و اگر می‌خواهید عقب نیفتید با تمام وقت زمان بگذارید. با این کار زمان و تمرکزی که باید صرف کسب و کار کنید از شما گرفته می‌شود. بهترین پیشنهاد این است که از یک مشاور سئو راهنمایی بگیرید. 

منبع: https://www.edocr.com/v/yje5xojp/seoinjaaseo/

 

 

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

افزایش تعداد افرادی که هر ساله عمل زیبایی بینی انجام می دهند بسیار قابل توجه است. به نظر شما دلیل محبوبیت جراحی بینی در میان مردم چیست؟ این سوال را اینگونه می توان پاسخ داد که ما انسان ها به طور ذاتی تمایل به زیبایی داریم و همیشه دوست داریم زیباتر از چیزی که هستیم دیده شویم. همان طور که می دانید بینی یکی از اجزای مهم صورت است که اندازه، زیبایی و حالت آن تاثیر بسیاری در زیبایی چهره می گذارد؛ البته علاوه بر عمل زیبایی بینی، افراد زیادی هستند که به خاطر مشکلات مادرزادی که برخی از آن ها در روند زندگی اختلال جدی ایجاد می کند اقدام به جراحی بینی می کنند. اما همیشه سوالات زیادی درباره جراحی بینی در ذهن بیماران است که بی جواب باقی می ماند. اگر شما هم تصمیم دارید که بینی خود را عمل کنید پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

جراحی بینی

چرا افراد جراحی بینی انجام می دهند؟

هر مشکلی که فرم بینی در زندگی فرد ایجاد کند می تواند دلیلی باشد برای انجام عمل بینی. مشکلاتی از قبیل انحراف بینی و پولیپ بینی که می توانند باعث ایجاد اختلال در فرآیند تنفس شوند یا قوز بینی و بزرگی بینی که ممکن است باعث نارضایتی فرد از چهره ی خودش و نداشتن اعتماد به نفس بشود. جراحی بینی می تواند هر کدام از این مشکلات را برطرف کند.

 

انواع جراحی بینی

از نظر تکنیک انجام جراحی بینی، این جراحی به دو بخش تقسیم می شود. تکنیک باز و تکنیک بسته.

در رینوپلاستی با تکنیک باز رینوپلاستی: در این روش جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواهش شکل بدهد.

رینوپلاستی به تکنیک بسته: در این روش تمام برش ها درون بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار کمی از روی غضروف کنار میرود.

مزایا و معایب تکنیک های باز و بسته

در رینوپلاستی به روش باز، جراح امکان اعمال تغییرات بیشتری را روی بینی دارد.

معایب آن: میزان تورم و کبودی بینی بیشتر است.

مزایای رینوپلاستی به روش بسته: غضروف کنار میرود.

مزایایی عمل بینی بسته :

برای کسانی که نواقص بینی آنها اندک است به کار می رود.

ورم و کبودی در این روش کمتر است.

زمان عمل جراحی کوتاه تر و دوره ی نقاهت بعد از جراحی کمتر است.

معایب رینوپلاستی با تکنیک بسته: پزشک به دلیل دسترسی کم به اسکلت بینی در اعمال تغییرات محدودیت دارد.

سن مناسب برای جراحی بینی چه سنی است؟

سن مناسب برای عمل بینی و عمل زیبایی بینی زمانی است که غضروف بینی به اندازه کافی رشد کرده باشد از این رو دختران ۱۶ سالگی و پسران در ۱۷ سالگی بهترین سن برای جراحی بینی می باشد.

نتیجه عمل زیبایی بینی

مزایای جراحی بینی

تنفس بهتر و رفع نواقص بینی: افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان

تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

ایجاد اعتماد به نفس در فرد: با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود.

معایب و خطرات عمل زیبایی بینی

  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید به طوری که بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.
  • ایجاد اختلال درتنفس
  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.
  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی
  • باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن
  • ورم و درد و کبودی بعد از عمل

منبع: https://www.scribd.com/document/479567306/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

این افراد وارد شغل تولید محتوا نشوند: دوستان بهتر است بدانید که کار تولید محتوا کسب درآمد غیرفعال نیست و ما زمانی درآمد کسب می‌کنیم که آن روز کار کنیم. از طرفی، کار پرزحمت و زمان‌بری به حساب می‌آید. از این رو، کار باارزش و بسیار حساسی است. پس اگر فکر می‌کنید، شخص کاری و تلاشگر نیستید؛ به سراغ کار و تخصص دیگری بروید. از طرفی در کسب‌وکارهای اینترنتی آنچه‌که یک بیزنس‌من رو ثروتمند می‌کند، کلمات جادویی ماست. پس باید برای کار خودمان ارزش قائل باشیم و هرگز به دوربری‌هامون نگیم که یه نویسنده ساده هستیم؛ وقتی اینگونه باشیم ارزش کارمان پایین نمی‌آید. 

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا انتقال اطلاعات و تجربیات به طرق مختلف انواع نشر از تهیه متون تا هنر های ارتباطاتی است که به کاربران و مخاطبان مفهومی را می‌رساند. تولید محتوا می‌تواند تجربیاتی را از طریق رسانه، نوشتن یا هنرهای متفاوت انتقال بدهد. همچنین تولید محتوا می‌تواند از طریق رسانه های متفاوت شامل اینترنت، سینما، تلویزیون، گوشی های هوشمند، صوت، کتاب ها، کتابهای الکترونیکی، مجله ها و ایونت ها و همچنین سخنرانی ها، کنفرانس ها و اجرا در صحنه ها ارائه شود.

شاید تا به حال به اینکه محتوا می تواند شامل محتواهای در قبض آب و برق، فرم ثبت نام، بلیت سفر، نامه، تراکت، بیلبوردها، تابلوهای نصب شده در تمام شهر، فیلم، پادکست‌ها و… فکر نکرده باشید. اما با اطمینان می‌توان گفت که محتوا شامل چنین مواردی هم می‌شود به دلیل اینکه که به شما یک پیامی را انتقال خواهد داد.

چهار نکته ای که در تولید محتوا مهم است

 

 

کپی نباشد.

حاوی مطالب (علمی ، فنی و...) معتبر وصحیح باشد.

اگر ترجمه شده ،روان باشد.

خواننده را  جذب کند.

چطور محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

منظور از محتوای با کیفیت محتوایی است که در درجه اول به هدف بازاریابی خود می رسد. این اهداف شامل موارد زیر است:

 

افزایش شناخت برند 

کسب رتبه خوب در گوگل 

افزایش نرخ کلیک

ایجاد لید

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی 

هر محتوایی که بتواند بخشی از این اهداف را مرتفع سازد، محتوای ارزشمند و باکیفیت است. برای رسیدن به این هدف پیش از تولید محتوا کارهای زیر را انجام دهید.

تولید محتوای سئو

شغل تولید محتوا تا چند سال ادامه خواهد داشت؟

با توجه به یک آمار دقیق مشخص شد که دامنه‌های صرفا .ir در ایران مرز یک میلیون را رد کرده‌اند. در سال 1398 تعداد دامنه‌های ثبت شده ایرانی (فقط ایرانی) یک میلیون و ۲ هزار و ۴۳۶ است. این یعنی سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای زیادی راه‌اندازی شده‌اند و آمار نشان می‌دهد کسب‌‌‎وکارهای بیشتری به خدمات تولید محتوا نیاز خواهند داشت.

 

پس نگران نباشید که این شغل پاره‌وقت یک روزی به کنار گذاشته خواهد شد. بلکه روزبه‌روز مشتریان ما زیاد می‌شود و به کارمان ارزش بیشتری قائل می‌شوند. 

 

حتی در اسفندماه 98 که دنیا درگیر بیماری کرونا (COVID-19) شده بود. تولید محتوا یکی از شغل‌هایی بود که بدون اختلال به روند رشد خود ادامه داد. حتی ارزش آن در آموزش (تولید محتوای الکترونیکی آموزشی)، رقابت سایت‌های فروشگاهی و مهم‌تر از همه در فرایند ساخت محتوای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا مشخص شد.


 

منابع:

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/contenter/

https://about.me/creatorian

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

بهتر است قبل از خرید چراغ گردان پایه دار ابتدا مشخصات آن را بررسی نمایید. از چراغ گردان ها به عنوان چشمک یا فلاشر و نور افکن استفاده میشود. از این چراغ ها برای احتیاط و هشدار روی کانکس نظامی و امدادی استفاده میشود.

تابش نور در این سیستم ها به میزان قابل توجه و مناسبی میباشد. در ساخت این فلاشر های پلیسی از طلق الکترولیت لنز دار استفاده میشود.

این قطعه باعث افزایش نور در این سیستم می شود. این چراغ ها ضد آب میباشند و در برابر قطرات آب مقاوم هستند. کاور یا روکش های آنتی یو وی بر روی بدنه این چراغ ها قرار دارند. این روکش باعث میشود که اشعه مادون قرمز و فرابنفش بر روی چراغ گردان تاثیری نداشته باشد.

 

از دیگر ویژگی های چراغ گردان می توان به مقاومتشان در برابر سرما و گرما شدید اشاره کرد. برای خرید چراغ گردان پایه دار باید ویژگی های این نوع چراغ را بررسی نمایید. چراغ گردان های موتوری دارای نور بسیار زیادی هستند.

 

این چراغ ها با نور زیادی که دارند مصرف برق آنها کم است. مواد اولیه مورد استفاده در این چراغ ها مواد مرغوب و با کیفیت میباشد.

نوری که این چراغ ها از خود منتشر میکنند بسیار واضح میباشد.

این چراغ ها جز تجهیزاتی ایمنی به شمار می ایند. برای خرید چراغ گردان های پایه دار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فنی چراغ گردان :

 

مدل:چراغ LED پشت موتوری با پایه تلسکوپی

تغذیه:12V

عملکرد :LED76

این چراغ ها قابل نصب بر روی تمامی موتور ها می باشد.

 

از جمله موتور های نظامی و انتظامی

 

چراغ های گردان دارای 4 رنگ ،آبی ،قرمز،زرد و سفید میباشند.

 

یکی دیگر از مزیت های این چراغ ها طول عمر زیاد است.

چراغ‌های گردان از جمله چراغ‌های هشداردهنده‌ی پرکاربرد محسوب می‌شوند. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید نمونه‌ای از این چراغ‌هاست که برای نصب روی خودرو طراحی شده است. این چراغ،  نوری قرمز رنگ دارد که به لطف طلق محافظ آن حاصل می‌شود. این طلق پلاستیکی استحکام مناسبی دارد و قسمت‌های الکتریکی چراغ را به‌خوبی دربر گرفته است. درون این حباب قرمز رنگ، لامپی کوچک و بسیار پرنور قرار دارد که با کمک کاسه‌ی آینه‌ای گردانی که در قسمت پشتی آن قرار دارد شدت نورش بیشتر شده است. این لامپ با برق 12 ولت کار می‌کند که با باتری خودرو سازگار است. 

این چراغ با کمک کابل برقی فنری به فندکی خودرو متصل می‌شود و برق مورد نیاز لامپ را تامین می‌کند. در مسیر این کابل کلیدی قرار گرفته که با کمک آن می‌توانید لامپ را روشن و خاموش کنید. در قسمت انتهایی این محصول آهنربایی قرار دارد که برای اتصال چراغ روی بدنه‌ی خودرو تعبیه شده است.  

 

مشخصات چراغ گردان پایه دار

 

قبل از خرید چراغ گردان پایه دار باید مشخصات فنی آن را بررسی نمایید.از جمله مهمترین مشخصات این سیستم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهره مندی از کیت تمام دیجیتال

 دارای طلق اکریلیک لنز دار برای افزایش تابش نور

دارای 40 عدد لامپ ال ای دی برایت در هر چراغ

ولتاژ ورودی 12 ولت و  24 ولت

مصارف این چراغ ها در انواع موتور سیکلت ها و انواع خودرو ها میباشد.

 

همچنین از آنها در کانکس ها و اتاق ها هم استفاده میشود.

 

در انواع موتور سیکلت ها در موارد زیر استفاده میشود.

 

فلشر و جایگزین چراغ گردان

 

چراغ خطر و استپ عقب

 

استفاده از این چراغ ها در انواع خودرو به شرح زیر می باشد.

 

چراغ فلشر و چشمک زن خودروهای امدادی

 

چراغ خطر و استپ عقب خودرو های سنگین و نیمه سنگین

 

چراغ های سقفی جهت داخل انواع خودرو

 

 

 

چراغ چشمک زن ایمنی

 

خرید اینترنتی چراغ چشمک زن

 

چراغ گردان پشت شیشه ای

 

منابع:

https://docdro.id/MkgWM5m

https://weheartit.com/d_eniro_katy

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

لوازم آتش نشانی تجهیزاتی است که برای اطفا کردن آتش یا محافظت از کاربر در مقابل آتش سوزی ساخته شده است.

تجهیزات آتش نشانی

آتش نشانی از جمله مشاغل سخت و پر خطر است و سالانه برای بهبود امنیت جانی آتش نشانان، تجهیزات جدید و مدرن روانه بازار می‌شود. این تجهیزات همگی وظیفه این را دارند تا حوادث و آتش‌سوزی‌ها را در بهترین حالت ممکن مهار کنند، تا هیچگونه آسیبی به پرسنل آتش نشانی نرسد. تجهیزات اطفاء حریق دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارند.

 

به طور کلی، تجهیزات اطفاء حریق به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

 

تجهیزات اطفاء حریقی که آتش نشانان آن را برای کنترل اوضاع به محل حادثه می‌برند.

تجهیزات ایمنی نصب شده در اماکن عمومی و مسکونی.

تجهیزات ایمنی در معابر شهری برای کنترل حوادث احتمالی.

بهتر است بدانید که نصب این تجهیزات در تمامی اماکن تجاری، اداری و مسکونی لازم بوده و در غیر این صورت شهرداری اجازه پایان کار به مالکین نخواهد داد. نصب تجهیزات ایمنی موجود در معابر شهری نیز بر عهده شهرداری بوده و باید طبق اصول در مناطق مهم تعبیه شوند. اما، تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی بسیار گسترده بوده که در ادامه مهمترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

 

لوازم آتش نشانی نه تنها شیلنگ های آتش نشانی بلکه لباس های محافظتی در برابر آتش ، دستکش های مقاوم در برابر آتش، دستگاه تنفس و تجهیزات ارتباطی را نیز شامل می شود.

لوازم آتش نشانی به طور کلی از صدها دستگاه و تجهیزات مختلف تشکیل شده است.

فهرست لوازم آتش نشانی

  • خاموش کننده ها : کپسول آب ، پودر شیمیایی خشک ، کف ، دی اکسید کربن یا مواد دیگر

  • لوازم آتش نشانی: کاپشن و شلوار، دستکش داخلی و بیرونی، جوراب پشمی، کفش مقاوم در برابر آتش، کلاه ایمنی (یا بدون چراغ جلو)، سیستم ارتباطی و دستگاه تنفس

  • سیستم اطفاء حریق: شبکه آبرسانی اصلی، اسپرینکلر(اتوماتیک یا دستی)، سیستم سوخت رسانی اضطراری و قطع برق، ژنراتورهای قابل حمل و پمپ های قابل حمل

  • تجهیزات ارتباطی: دستگاه پخش صدا، دستگاه ارتباطی رادیویی، تلفن ثابت، تلفن همراه

  • سیستم‌های اعلام حریق: دتکتور، سیستم‌های اعلام‌حریق اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی

  • سایر لوازم جانبی: سطل آب و شن و ماسه، بیل، چکش، تبر آتش، قلاب، پتو آتش، دستگاه نجات اضطراری و چراغ اضطراری

انواع تجهیزات آتش نشانی

دو نوع تجهیزات آتش نشانی وجود دارد:

 قابل حمل (به عنوان مثال: خاموش کننده آتش، پتو آتش) و سیستم های ثابت (به عنوان مثال: (شیرهای آتش نشانی، سیستم‌های آبپاش).

  • تجهیزات آتش نشانی قابل حمل:

دستگاه آتش نشانی قابل حمل، مقابله با آتش سوزی‌های کوچک است که به سرعت پس از احتراق شناسایی می شوند. تجهیزات آتش نشانی باید به عنوان ابزاری برای پیشگیری و محافظت در نظر گرفته شود. تجهیزات آتش نشانی قابل حمل سبب کنترل و جلوگیری از گسترش آتش سوزی‌های کوچک می شود.

  • سیستم های ثابت:
    سیستم ثابت وسیله ای است که با استفاده از آن مقدار زیادی آب در محل ها (و در داخل ساختمان های بزرگ) توزیع می شود تا بتوان از این آب برای مقاصد آتش نشانی استفاده کرد. طبیعی است که سیستم های آتش نشانی قادر به تامین آب تقریبا نامحدود برای استفاده آتش نشان‌ها باشند. در اماکن تجاری و صنعتی بزرگ، نصب شیرها و هیدرانت‌های آتش نشانی برای مواقع اضطراری الزامی می باشد.

 

منابع:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-929709

https://seekingalpha.com/user/52317689/comments

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

 

  • عمل بینی ترمیمی
  • عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)

وقتی اولین بار نیاز به عمل بینی احساس شد، احتمالا یک ضربه شدید به صورت بیمار خورده و حین خونریزی وی را به مطب پزشک آورده بودند. عمل های بینی ترمیمی صرفا نقش درمانی داشتند تا شخص قادر باشد به درستی نفس بکشد و حس بویایی اش بازگردد؛ شاید عمل پلیپ برای شما اسم آشنا تری باشد که در این دسته قرار می گیرد. دسته ی دوم اما در کنار تکنیک های مشابه کاربردی کاملا متفاوت داشت، این عمل با هدف افزایش زیبایی افراد انجام می شد. اولین اشخاصی که عمل زیبایی بینی انجام دادند، ستاره های موسیقی پاپ در اوخر قرن بیستم بودند، بعدها پزشکان بیشتری روش های انجام عمل زیبایی بینی را آموختند و امکان جراحی با قیمت های پایینتر برای اقشار مختلف جامعه فراهم گردید.

دسته بندی فنی عمل بینی

عمل بینی باز

عمل بینی بسته

به تیغه ای که در زیر بینی قرار گرفته و دو سوراخ بینی را از هم جدا می کند، کلوملا گفته می شود. در عمل بینی بسته یک برش در کلوملا ایجاد شده و پزشک با دید محدود تری نسبت انجام تغییرات در بافت بینی فرد اقدام می کند. در طرف دیگر عمل بینی باز قرار دارد که به دلیل گسترش دید پزشک امروزه بیشتر به کار می رود؛ در این جراحی یک برش روی کلوملا و یک برش در بالای بینی ایجاد شده سپس پوست را به طور کامل برداشته و بالا نگه می دارند تا جراح به همه ی مشکلات آناتومی بینی مشرف باشد. اگر فردی یک بار عمل بینی انجام داده، به هر دلیل رضایت کافی نداشته و قصد دارد دوباره جراحی کند، جراحی او فقط به صورت عمل باز انجام پذیر خواهد بود.

انواع عمل بینی بر اساس نوع بینی فرد

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

تفاوت این دو بینی آن طور که به نظر می رسد بر مبنای گوشت و استخوان نیست. عمده تفاوت بینی گوشتی و استخوانی در جنس پوست بینی است؛ پوست بینی گوشتی ضخیم و چرب است و پوست بینی استخوانی نازک تر، بینی گوشتی دارای غظروف با پهنای زیاد در قسمت میانی و بافت چربی با تجمع زیاد در قسمت پایینی است. در مقابل بینی استخوانی غظروفی محکم و زاویه دار دارد که زیر پوست نازک کاملا قابل لمس است.

عمل زیبایی بینی

تفاوت جراحی بینی گوشتی و استخوانی

اگر اصطلاح عمل بینی بازگشت پذیر به گوش شما خورده یا در آشنایان دیده اید که بعد از گذشت یک سال یا بیشتر از عمل زیبایی بینی، شکل بینی آنها دستخوش تغییر شده است، باید بدانید که این ها همه مشکلات ناشی از یک جراحی بینی گوشتی غیر دقیق است. با توجه به ضعف و سستی غظروف در بینی های گوشتی لازم است که پزشک ساختار غظروف بینی را با انجام پیوند غظروفی  تقویت کند؛ در صورتیکه این کار به درستی انجام نشود و غظروف ضعیف توان تحمل بافت های تغییر شکل یافته را نداشته باشد، ظاهر بینی شما به هم خورده و جراحی بینی گوشتی شما باید دوباره انجام شود.

منبع: 

http://www.shafaf.ir/fa/news/508562/%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA

 

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

 

 

بلبرینگ ها جزو زیر مجموعه بیرینگ های غلتشی هستند و  به طور کلی تمام بیرینگ های غلتشی از دو عدد رینگ و مجموعهای از اجزاء غلتنده که در مسیر مشخصی داخل رینگ ها حرکت می کنند، تشکیل شده اند. شکل های استاندارد این اجزاء شامل ساچمه یا رولر استوانه‌ی یا رولر سوزنی یا رولر مخروطی یا رولر بشکه ایی متقارن یا رولر بشکه ایی نامتقارن می باشند. لطفاً با ما همراه باشید تا سیر تا پیاز بلبرینگ ها را مطالعه کنید.

خرید بلبرینگ

شکل های استاندارد این اجزاء چرخنده در بیرینگ های غلتشی مشخــص کننده نوع بیرینگ غلتشی میباشد بطوریکــــه اگر شکل اجزا اجزاء چرخنده بشکل ساچمه باشند ، به آنها بلبرینگ و اگر شکل اجزاء چرخنده به شکل رول (استوانه یا مخروط) باشد به آن رولبرینگ گفته می شود . 

 

همچنین اجزای غلتنده  با قفس های مهار شده اند تا همواره فاصله آنها از هم ثابت مانده و از برخورد و تماس آنها با جداره بلبرینگ یا رولبرینگ جلوگیری شود و در بیرینگ های قابل تفکیک، قفسه ها وظیفه دیگری نیز دارند که نگه داشتن مجموعه اجزاء کنار هم میباشد. این امر باعث تسهیل در نصب ببرینگ ها میشود اکثرا رینگ ها و اجزاء غلتنده  می باشد.

 

روش ساخت بیرینگ ها (بلبرینگ و رولبرینگ ها)

در بلبرینگ ها اکثر رینگ ها و اجزای غلتنده را از فولادهای کرم دار میسازند که توانایی سختی پذیری تا مغز قطعه را داشته باشند. در بعضی موارد نیز از فولادهای سخت شونده سطحی استفاده میگردد. البته لازم به ذکر است که شرکت های سازنده بلبرینگ و رولبرینگ این را بصورت یک راز پیش خود محفوظ کردند و هیچگاه اطلاعات دقیق آلیاژ فولاد بکار رفته در محصولات شان را افشا نمیکنند . البتـــــه دو آلیاژ معروف تر که در ساخت بلبرینگ استفاده میشود میتوان به AISI 420 و AISI 52100 اشاره کرد .

 

بلبرینگ های بزرگ و قطعات بیرینگ های غلتشی بزرگ، مثل بلبرینگ های بشکه‌ایی بزرگ، از کوئچ و تمپر کردن فولاد با قابلیت سختی پذیری سطحی بالا تولید میشوند و فقط سطوح تماس سخت می گردند. در بیرینگهای ویژه که تحت بار و سرعت، حرارت و  یاخوردگی بالایی کار میکنند از فولادهای مقاوم به حرارت یا فولادهای زنگ نزن به همراه پلاستیک، سرامیک یا مواد مخصوص دیگر بنا به نیاز استفاده می شود.

 

کاسه نمد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 کاسه نمد یک وسیله برای عایق سازی هر دستگاهی که دارای شافت چرخشی بر روی آن موجود باشد. اگر دستگاه یک موتور الکتریکی ساده باشد. ممکن است از عایق استفاده کند.

فقط برای نگه داشتن روغن در یاتاقان ها از آن استفاده می شود.

کاسه نمد از ورود گرد و غبار به داخل یاتاقان جلوگیری می کند. این نوع مهر و موم ها معمولاً نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند.

اگر پمپ مایعات مانند پمپ آب مرکز گریز از مرکز را جابجا کند. مهم است که عایق نشتی نداشته باشد.

اگرچه در بعضی از برنامه ها مقادیر کمی از نشت قابل قبول است.

اگر مایع در حال پمپ شدن از مخزن هیدرولیک باشد. خرید کاسه نمد در مجاورت فشار زیادی قرار می گیرد.

عایق ها باید طوری طراحی شده باشد که بدون خرابی در برابر آن فشار مقاومت کند.

در پمپ خلاء، عایق لوله ها باید مایع روان کننده را در پمپ نگه دارد.

همچنین از نشت هوا به داخل پمپ جلوگیری کند. این امر بر خلاء نهایی پمپ تأثیر می گذارد.

در صورت صنعت نیمه هادی پمپ ها می توانند با استفاده از واکنشهای شیمیایی ناخواسته. گازهای فرآیند، پمپاژ می شوند.

کاسه نمد و موارد کاربردی آن

کاسه های نمدی (radial shaft seal)  یکی از محصولات لاستیک سازی بوده است. که به عنوان درزگیر در بین دو سطح مقطع مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه درزگیری، شفت دوار و پوسته حاوی سیال بوده تا از نشتی سیال به بیرون جلوگیری کند.

یکی از موارد کاربردی کاسه نمد، استفاده در دستگاههای مکانیکی و صنعت خودروسازی می باشد.

برای جلوگیری از نشت سیال و پیشگیری از نفوذ روغن به بیرون است.

استفاده از جنس و متریال تفلون در قیمت کاسه نمد برای آب بندی از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری خواهد کرد.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10965834

https://moz.com/community/users/16149811

 

 

.

  • ramin alavi