دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به طور خلاصه طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زوجین به هر دلیلی تمایل دارند با تفاهم از هم جدا شوند هر توافقی که آنها در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت و ملاقات فرزند داشته باشند از نظر دادگاه محترم و قابل قبول خواهد بود و هزینه طلاق توافقی از بقیه طلاق ها کمتر می باشد. به عنوان مثال زوجین توافق می کنند زوجه مهریه را در قبال طلاق ببخشد یا کل آن رادریافت کند و یا با شرایط توافق شده مهریه پرداخت شود و یا حتی قسمتی از مهریه بذل و قسمتی دیگر پرداخت شود. بنابراین تمام موارد توافق در رای دادگاه منعکس خواهد شد و قابلیت اجرا دارد

رویه گروه وکلای پارسای چنین است که در بدو امر توافقات زن و شوهر از آنها پرسیده میشود و سپس صورتجلسه شده و به امضا ایشان میرسد و در ادامه به وکالت از زوجین رای دادگاه طبق توافق آنها از دادگاه خانواده اخذ میشود

طلاق توافقی

با عنایت به تغییر شرایط طلاق توافقی از آذرماه سال ۹۷ تاکنون در تهران اگر زوجین تمایل داشته باشند که به شخصه مراحل مربوطه را طی کنند در ابتدا هردو یا یکی از آنها می بایست به سامانه نوبت دهی طلاق (سامانه مداخله در طلاق – سامانه تصمیم) مراجعه کنند و با وارد کردن مشخصات سجلی یکی از مراکز غربالگری مشاوره حقوقی در تهران را انتخاب کنند. مرکز غربالگری پس از ثبت اطلاعات زوجین و دلایل طلاق، آنها را به یکی از مراکز مشاوره زیر نظر بهزیستی استان تهران ارجاع می دهد. جلسات مشاوره در بازه زمانی حداقل ۴۵روزه و در ۱ یا ۵ جلسه خواهد بود. تعداد جلسات بستگی به شرایط زوجین و مرکز مشاوره دارد. پس از اخذ گواهی عدم انصراف طلاق در صورت اصرار آنها به جدایی، دادخواست در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت و به دادگاه خانواده ارسال خواهد شد

پس از صدور رای دادگاه نیز زن و شوهر در فرصت سه ماهه می توانند به یکی از دفاتر رسمی طلاق برای ثبت طلاق بروند

آنچه از اهمیت زیادی در طلاق توافقی برخوردار است اولاً توافق زن و شوهر بر انجام طلاق توافقی است و ثانیاً توافق در مورد مهریه، حضانت فرزندان، مقدار نفقه آنها

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

این روزها که قیمت دلار با نوسانات زیادی رو به روست داشتن یک پول یا رمز ارز که قیمتش همیشه ثابت باشد اهمیت زیادی دارد. ارزهای دیجیتال نه  تنها بسیار با ارزش هستند بلکه با پشتیبانی از شبکه بلاکچین امنیت بسیار بالایی هم دارند؛ به همین دلیل به ارزهای دیجیتال، رمز ارز می گویند. معاملاتی که با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره انجام می شوند کاملا حفاظت شده اند و کسی نمی تواند این رمزها را بشکند یا از بین ببرد. اما تفاوتی که این ارز دیجیتال با بیت کوین و اتریوم دارد قیمت تتر است. ما در این مقاله می خواهیم درباره  ثابت بودن نرخ تتر صحبت کنیم.

تتر چیست؟

تتر که به نام USTD نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال که بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می شوند قیمت تتر ثابت و پایدار است. شما می توانید از طریق پلتفرم تتر به آن دسترسی داشته باشید.

نرخ تتر

 

علت ثابت بودن نرخ  تتر چیست؟

مزیتی که تتر نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم دارد این است که قیمت آن همیشه ثابت است. تتر به وسیله USTD پشتیبانی می شود. یعنی هر تتر با یک دلار آمریکا پشتیبانی می شود در حالی که باقی ارزهای دیجیتال همیشه قیمت متغیری دارند. بقیه ارزهای دیجیتال توسط واحدهای پولی دیگر مانند یورو پشتیبانی می شوند و به همین خاطر با نوسانات آنها قیمت آنها نیز تغییر می کند اما نرخ تتر تقریبا ثابت است و تفاوت زیادی نمی کند.

نحوه خرید تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند اتریوم، بیت کوین و غیره باید در مرحله اول کیف پول آن را تهیه کنید سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید تا فرایند خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر اهمیت زیادی دارد چون تتر یک رمز ارز دیجیتالی است و شما برای خرید یا فروش آن لازم نیست به طور حضوری به صرافی مراجعه کنید.

قیمت تتر

نحوه خرید تتر در سایت معتبر و با تجربه تترلند به صورت زیر است:

o       تکمیل مراحل احراز هویت

o       ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

o       گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

o       کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

o       شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

o       کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

o       شماره کارت خود را وارد کنید.

o       آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

o       وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

o       شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

 

 

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰

خانم های شاغل همیشه مشکل رسیدگی به کارهای شخصی را دارند. بیشتر آنها پنج، شش روز هفته را از صبح تا عصر مشغول کارند و در آخر با خستگی به خانه می روند. از طرفی تمام خانم ها و به طور کلی تمام انسان ها عاشق زیبایی و جذابیت هستند و دوست دارند همیشه زیبا باشند. علاوه بر شغل روزانه عواملی مانند داشتن بچه کوچک، نداشتن وقت، آلودگی هوا، بیماری و غیره مانع رفتن به آرایشگاه ها می شود؛ در چنین شرایطی آرایشگاه اینترنتی یا آرایشگاه آنلاین چاره کار شماست.

آرایشگاه اینترنتی چیست؟

 امروزه فناوری آنقدر پیشرفت کرده که حتی آرایشگاه آنلاین هم به وجود آمده است. شما دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه ندارید، با مای بانیکس می توانید آرایشگر را به خانه تان بیاورید. منظورمان از آرایشگاه اینترنتی این است که متخصصان زیبایی و آرایشگاه ها با وسایل کامل و تمیز به خانه شما می آیند و هر درخواستی داشته باشید انجام می دهند. دیگر نیازی نیست به خاطر ابرو برداشتن در صف های طولانی آرایشگاه بایستید. 

آرایشگاه اینترنتی

خدمات آرایشگاه آنلاین مای بانیکس

شرکت آرایشی مای بانیکس یک شرکت معتبر است که تمام خدمات زیبایی مانند شینیون، رنگ، مش، هایلایت، خدمات ناخن، کوتاهی مو، اکستنشن، براشینگ، اصلاح صورت، آرایش و گریم صورت و حتی خدمات تخصصی تر مانند ویتامینه مو، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، اپیلاسیون و پیج های عروس را برای شما عزیزان انجام می دهد.

متخصصان آرایشی و زیبایی در مجموعه بانیکس بسیار ماهر و کارآزموده هستند و می توانند خدمات آرایشی در منزل را به نحو احسن با قیمتی مناسب برای شما انجام دهند. جهت ثبت سفارش خدمات آرایشی در منزل می توانید به سایت مای بانیکس مراجعه نمایید.

 

  • ramin alavi