دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ااینستاگرام به نرم افزاری کاربردی برای آپلود و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها تبدیل شده است که در آن قابلیت هایی نظیر لایو در اینستاگرام ، استوری در اینستاگرام ، ساخت گروه در اینستاگرام برای Share کردن پست های گوناگون و... وجود دارد که حتی شما می توانید در یک گوشی از چند اکانت اینستاگرام استفاده کنید و با بالا بردن امنیت اینستاگرام خود هر زمان می توانید تغییر شماره اینستگرام را انجام دهید و از هک شدن جلوگیری کنید. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه مشخصات حساب کاربری خود را تغییر دهید.

تغییر شماره اینستگرام

تغییر مشخصات اینستاگرام

برای تغییر مشخصات اینستاگرام ، ابتدا وارد پروفایل خود شوید و Edit your profile را انتخاب کنید.

در این صفحه شما می توانید مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید.

1- نام پروفایل شما در این قسمت نوشته شده است.

2- نام آی دی شما که دیگران با آن آی دی شما را سرچ می کنند.

3- اگر کانال ، گروه ، وب سایت یا وبلاگی را دارید می توانید آدرس آن را در این قسمت وارد کنید.

4- در قسمت بیو گرافی می توانید خلاصه ی زندگی نامه خود را شرح دهید.( رشته تحصیلی، تاریخ تولد، نام دانشگاه، و...)

5- در این قسمت ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید وجود دارد.

6- شماره تلفنی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید در این قسمت قابل مشاهده است.

چرا باید موبایل صحیح خود را در اینستاگرام وارد کنیم؟

هنگام ثبت نام در اینستاگرام ، از شما شماره موبایلی خواسته می شود تا هنگام فراموش کردن رمز خود بتوانید به کمک آن، پسورد خود را بازیابی کنید.

همچنین به کمک شماره تلفن دیگر نیازی به وارد کردن آی دی هنگام وارد شدن به حساب کاربری شما نیست.

تغییر شماره اینستاگرام

برای تغییر شماره موبایل خود در اینستاگرام ، ابتدا وارد پروفایل خود شوید و Edit your profile را انتخاب کنید.

سپس قسمتی که شماره تلفن فعلی تان نوشته شده است را انتخاب کنید.

شماره تلفن جدیدتان را وارد کنید و در قسمت سمت راست بالا فلش را انتخاب کنید.

  • ramin alavi
  • ۰
  • ۰


در کنار سایر روش های زیبایی، کاشت مو در بین مردان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. از این گذشته، همه می خواهند به بهترین شکل ظاهر شوند، به خصوص در این عصر اینستاگرام. اما یافتن یک کلینیک کاشت مو خوب می تواند دشوار به نظر برسد. از آنجایی که انتخاب نهایی شما بر روی ظاهر موهای شما پس از عمل تاثیر می گذارد، بسیار مهم است که موی مناسب را پیدا کنید. در زیر، ما به شش راه برای اطمینان از انتخاب صحیح در میان کلینیک های کاشت مو در رالی نگاه می کنیم.

دکتر را بشناسید

جراح کاشت مو یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در عمل شما است. آیا بیوگرافی او در وب سایت کلینیک کاشت مو درج شده است؟ آیا دکتر مدارک پزشکی نشان داده یا منعکس شده در دات کام خود دارد؟ اگر نمی توانید جزئیاتی در مورد جراح در آنجا پیدا کنید، به خود زحمت مراجعه به کلینیک را نداشته باشید. قبل از رزرو قرار و وقت گذاشتن برای رسیدن به آنجا، حق دارید بدانید با چه کسی برای مشاوره ملاقات خواهید کرد.
با کلینیک کاشت مو آشنا شوید

هرگز نباید در نظر داشته باشید که پروسه خود را در یک مرکز بدون مجوز انجام دهید. باید در بیمارستان، مرکز پزشکی یا کلینیک مجاز پیوند مو انجام شود. اگر مرکز تمیز نیست یا شرایط به هر دلیلی امن به نظر نمی رسد، ادامه ندهید. به ندرت این موضوع در ایالات متحده که رویه های پزشکی به شدت تنظیم می شود وجود دارد. اما اگر تصور منفی از این مرکز دارید، تحت عمل جراحی قرار ندهید.
برنامه درمانی خود را درک کنید

برنامه ریزی یکی از جنبه های اصلی کاشت مو است که برای نتایج طبیعی ضروری است. به عنوان بخشی از مشاوره شما، جراح کاشت مو در مورد طرح جراحی با شما صحبت خواهد کرد. این طرح شامل:

  •  چه تعداد گرافت نیاز دارید
  • جایی که جراح گرافت ها را کاشت می کند
  • چه نتایجی را باید انتظار داشت
  • جراحی چقدر طول می کشد
  • آنچه می توانید از بهبودی انتظار داشته باشید

البته جراح کاشت مو باید در مورد سلامتی و سابقه پزشکی شما نیز سوالاتی بپرسد. شما باید اطلاعاتی مانند نام و دوز تمام داروهایی که مصرف می کنید ارائه دهید. این جزئیات همچنین در برنامه ریزی درمانی شما نقش دارند. همین امر در مورد آنچه از ترمیم مو می خواهید نیز صادق است.
به دنبال عکس های قبل و بعد باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای تأیید توانایی‌های جراح کاشت مو، بررسی عکس‌های قبل و بعد از کاشت مو است. هر کلینیک خوب کاشت مو یک آلبوم یا مجموعه دیجیتالی از تصاویر بیمار دارد.

در این مجموعه به دنبال عکس های افراد با خط مویی باشید که شباهت زیادی به شما دارد. سپس این تصویر "قبل" را با تصویری که نتایج جراحی آنها را نشان می دهد مقایسه کنید. اگر پزشک شما شباهت ها را تأیید کند، به طور کلی می توانید نتایج مشابهی را انتظار داشته باشید.
بررسی های رسانه های اجتماعی و آنلاین را بررسی کنید

به یاد داشته باشید که داشتن فالوورهای زیاد در شبکه های اجتماعی هنگام تایید کیفیت کلینیک کاشت مو انتخابی شما به معنای کمی است. در عوض، حساب های رسانه های اجتماعی آنها را برای نظرات مثبت در مورد کیفیت و نتایج جستجو کنید. البته شکایات نیز قطعا مهم هستند. همچنین این نظرات اجتماعی را با بررسی های آنلاین مقایسه کنید تا ایده خوبی از نظر گیرندگان پیوند قبلی داشته باشید.

  • ramin alavi