دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به شما در مورد این که بوستر پمپ آبرسانی چیست اشاره خواهیم کردمحیا ساختن آب آشامیدنی در ساختمان‌ها که از سطح فشار لازم برخوردار نیستند از طریق نصب یک پمپ محقق نخواهد شد. پمپ آب نصب شده نمی تواند همراه با مکش آب در لوله های آبرسانی شهری، سطح دبی را افزایش داده و آن فشار ایده آل را ایجاد سازد. از طرفی در ساختمان‌های مرتفع که نیاز است به آب با فشار بیشتری دارند، استفاده از چندین پمپ‌ ضروری به نظر می رسد تا بتوان مقدار قابل قبولی از آب با فشار مطلوب  را در بالاترین طبقات نیز داشته باشیم. در این میان نوسان فشار آب در عملکرد پمپ ها اثر می‌گذارد. در این حالت از بوستر پمپ آبرسانی چیست مورد اهمیت واقع می‌شود.

بوستر پمپ آبرسانی چیست

سوالی که در ذهن شما شکل گرفته این است که بوستر پمپ آبرسانی چیست؟. بوستر پمپ آب‌رسانی در واقع سیستمی است که از دو یا چند پمپ آب که موازی به هم وصل شده‌اند، ایجاد شده است. این پمپ‌های به هم وصل شده، اساس کارش اینگونه است بتواند حداکثر فشار آب در سیستم آبرسانی و دبی خروجی آب را با کمترین مصرف انرژی به بهترین نحو تأمین کند .

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا در مورد بوستر پمپ آبرسانی چیست ، صحبت شود تا بتوانید در بهترین حالت از این سیستم استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۶
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی