دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

 1. بازاریابی محتوا

قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای بهینه سازی سایت بپردازیم ، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم در ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان سایت به سازمان شما کمک می کند. از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما می توان بر معنای SEO حتی بیشتر تأکید کرد.

 

هرچه محتوای محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتری در سایت خود داشته باشید ، به احتمال زیاد موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند.

 

به همین ترتیب ، هرچه محتوای جذاب و م moreثرتری در سایت خود داشته باشید ، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مقداری زمان با کیفیت را در وب سایت شما سپری کنند و حتی ممکن است خریدی انجام دهند ، بیشتر است.

 

راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت انسانی شما بهینه شده است ، ایجاد انواع مختلفی از مطالب است که به خوبی نوشته شده و در موضوعاتی هستند که بیشترین توجه را به مخاطبان شما دارند.

 

در اینجا فقط چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود پیشنهادات محتوای خود و در نتیجه ، رتبه بندی موتور جستجو بر روی آنها تمرکز کنید:

 

پست ها و مقالات وبلاگ

محتوای شبکه های اجتماعی

کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید

راهنماها و آموزشهای لازم

فیلم ها و ضبط های صوتی

اینفوگرافیک یا سایر مطالب بصری

نکته مهم دیگری که باید هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید ، کلمات کلیدی و عبارات SEO است. اینها کلمات و عبارات مرتبطی هستند که ممکن است کاربر موتور جستجو هنگام جستجوی پاسخ س toالات خود یا محصولات و خدمات مرتبط ، آنها را تایپ کند.

 

وقتی محتوا را در اطراف این کلمات کلیدی و عبارات ایجاد می کنید ، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش می دهید.

 

عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد ، میزان تازه بودن مطالب شماست. Freshness اساساً به این معنی است که سازمان شما هر چند وقت یکبار محتوای جدیدی را به سایت شما ارسال می کند.

 

با این حال ، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه تازه نگه داشتن مطالب شما نیست. همچنین می توانید با به روزرسانی پست ها ، بازنویسی مجدد آنها برای تأثیرگذاری بیشتر آنها ، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید به مرور مطالب خود را تازه کنید.

گرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد ، اما در پایان بیش از بازدهی خواهد داشت. موتورهای جستجو عاشق محتوای عالی هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند داشته باشد به محتوای با کیفیت نیاز دارند.

 

کار خود را با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد موارد زیر در شبکه های اجتماعی تلاش کنید. به محض داشتن گروهی از طرفداران و پیروان وفادار ، سازمان شما می تواند در ایجاد انواع مختلف رسانه برای جذب و جذب سرنخ های جدید تلاش کند.

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی