دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ دانشجویی

از مهمترین ابزاری که برای دانشجویان بسیار ضروری است، لپ تاپ دانشجویی است. انتخاب و خرید لپ تاپ دانشجویی به عوامل مختلفی مثل رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و از همه مهمتر بودجه مورد نظر برای خرید لپ تاپ دانشجویی دارد. برای نمونه دانشجویانی که رشته گرافیک یا مهندسی می خوانند برای انجام طراحی های مختلف، به یک لپ تاپ دانشجویی با گرافیک قوی احتیاج دارند.

سرعت لپ تاپ دانشجویی

دانشجویانی که گرایش برنامه نویسی دارند باید لپ تاپ دانشجویی با میزان حافظه اس اس دی را تهیه کنند، چرا که اس اس دی به اجرای هر چه سریعتر برنامه ها و نتیجه کدنویسی کمک بزرگی می کند. در همین راستا خرید لپ تاپ دانشجویی کاملا با رشته تحصیلی رابطه مستقیم دارد.

عوامل مهم دیگر در خرید لپ تاپ دانشجویی

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در خرید لپ تاپ دانشجویی عوامل دیگری نیز مشخصات سخت افزاری، نرم افزاری، میزان باطری و شارژدهی آن، کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش و بسیاری موارد دیگر تاثیرگذار هستند. هر یک از موارد به صورت جداگانه در قیمت نهایی لپ تاپ دانشجویی نیز موثر هستند.

کلام آخر

در پایان باید در نظر داشته باشید که خرید لپ تاچ دانشجویی باید با توجه به رشته تحصیلی، نیازها و همچنین توقعات شما انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی