دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

دانستنی ها

با مطالعه این وبلاگ مطالب مفیدی در انتظار شماست.

  • ۰
  • ۰

 

عمل بینی ترمیمی یا جراحی بینی ثانویه در افرادی انجام می شود که قبلاً جراحی کرده اند.

در این جراحی ، تغییراتی که ایجاد می شود برای اصلاح عیوبی است که در جراحی قبلی برطرف نشده اند. اینها عیوب باقی مانده از آسیب بافتی ناشی از جراحی ناشیانه در جراحی بینی است.

عمل بینی طبیعی

جراحی ترمیمی آسیب بافتی موجود را از بین می برد و ساختار بینی را اصلاح می کند. گاهی اوقات می بینیم که اگرچه نقایص زیادی وجود ندارد و بافت و ساختار بینی آسیب ندیده است ، اما بیمار از ظاهر بینی خود و از نظر جراح راضی نیست. او اصرار به انجام جراحی ترمیمی دارد.

روش جراحی اولیه و ثانویه یا همان جراحی ترمیمی یکسان است. امکان جراحی هر دوروش باز و بسته امکان پذیر است. اینکه کدام روش برای شما مناسب است بستگی به هدف جراحی و وضعیت بینی شما دارد.

اما باید توجه داشت که برای بررسی نتیجه و بهترین عملکرد بینی و درک اینکه آیا جراحی بینی باید دوباره انجام شود یا خیر؟ شما باید حداقل یک سال پس از جراحی اولیه خود به پزشک مراجعه کنید زیرا این زمان کافی است تا تورم از بین بروند.

اگر تمام دستورالعمل های پزشک خود را رعایت کنید ، زمان کمتری برای ویزیت بعدی صرف می شود. به طور کلی، اگر می خواهید جراحی بینی ثانویه انجام دهید، حتما مشکلات و نگرانی های خود را با جراح خود در میان بگذارید.

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • ramin alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی